Driver WL-153 router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erikv01

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2007
Hallo,

Hoe kan ik controleren bij de sitecom WL-153 of de laatste driver is geinstaleerd?

erikv01

Kijken welke Firmware er nu op staat en kijken op de site of er hoger is .....:D

Ik heb de vraag niet goed gesteld, hoe kan ik zien welke drivers er op dit moment zijn geinstaleerd voor die bepaalde router. Kan ik dat ergens op mijn PC vinden of moet ik dan in de programmatuur van de router duiken?

Voor een router heb je geen drivers (nodig)
Er zijn wel programma's die zorgen dat je op een makkelijke manier verbinding maakt met de router en het internet.
In de router zit wel software software die zorgt voor de werking van de router, dat is de firmware waar we het eerder over hadden.

Heb je een bepaald probleem dat je deze vraag stelt?

Als ik de driver update van Ralink (windows update) uitvoer op mijn WL-151 PCI kaart dan valt de verbinding met de router elke keer weg. Ik heb systeemherstel gebruikt om terug te gaan naar de settings voor de update, nu werkt allles weer perfect, maar eigenlijk zou ik de update willen installeren.

Doe je het draadloos , zo ja
Doe het via kabel !!!!
anders kan het mislukken en dan kan je hem in de prullenbak gooien

Dus een kabel tussen PC en router en dan de update installeren, kan ik daarna weer draadloos dan (zonder problemen)

als het goed is moet je eerst alles opnieuw instellen !

Never touch a working system.
nu werkt allles weer perfect, maar eigenlijk zou ik de update willen installeren
.
Wat voor voordeel zie je in het installeren van een driver update terwijl het bij jou prima werkt?
Nieuw is niet altijd beter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan