Hallo allemaal,
ik ben al enkele dagen aan het stoeien met mijn Acer Aspire 3681 WXMi laptop want ik krijg niet het juiste stuurprogramma gevonden/ geinstalleerd voor de draadloos netwerk adapter die er standaard in zit. Hopelijk kan iemand me helpen want ik word er helemaal gek van.
Alvast bedankt voor jullie moeite.
Gr Ralph
Heb je al geprobeerd het via Driver Max te doen?
Download deze gratis via de website.
Je moet je wel betalen om de drivers te downloaden, maar je kan het ook als hulpmiddel gebruiken om de JUISTE DRIVER te vinden voor je laptop.
Je zegt, search newest drivers. Dan gaat ie zoeken en dan opent ie een webpagina.
Er staat een kruisje achter welke OUT TO DATE zijn en er staat een groen vinkje achter welke UP TO DATE zijn.
Klik met je rechtermuisknop op deze computer. Kies daar voor eigenschappen.
Klik dan op apparaatbeheer/devicemanager.
Je ziet dan hoogst waarschijnlijk in de lijst met hardwarenamen een geel uitroeptekentje staan. Dat betekend dat die driver niet of niet goed geinstalleerd is.
Staat dus bijvoorbeeld network controller. Zoek op de site dus in de driver die je sowiezo nodig hebt op networkcontroller en download de nieuwste driver door een google search.
Je hebt nu bereikt dat je de benaming die gebruikt wordt voor het downloaden hebt om te zoeken naar de goede. Vaak zijn er veel drivers die bijna dezelfde benaming hebben en dan zie je door de bomen het bos niet meer.
Wat je kan doen is die naam even hier neerposten, dan zoekt iemand van het helpmij.nl forum de juiste driver voor je op mits deze al op eigen manier gevonden is.