driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

anja42

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2003
Hallo,zou iemand mij kunnen uitleggen waar ik een update kan halen voor NVIDIA GeForce FX 5200 ik weet echt niet hoe zoiets gaat.. er werd op mijn computer gezegd dat mijn beeldschermadaptor een bij gewerkte driver nodig had ....groetjes anja.

http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_81.94.html

en dan kiezen voor de International, vanaf de primary location. Dan kan je kiezen voor de Nederlandse taal.
Na downloaden kiezen voor installeren.
halverwege zegt Microsoft dat het niet goed genoeg voor hun is, toch doorgaan, opnieuw opstarten en je bent klaar.

Laatst bewerkt:
Dank je wel voor je snelle antwoord, maar ik vind dit best heel eng zou je me kunnen vertellen welke ik nu moet downloaden? zie er meer staan.en als ik het heb gedownload? hoe dan verder...alvast bedankt! gr anja.:D

Sorry was ik weer even...maar als ik voor de international kies..dan zie ik wel nederlands staan maar die kan ik niet aanklikken doe ik wat fout?

laat ik nou net zo een video kaart hebben en nog geen update....A.J. bedankt voor de link heb m binnen.

Euh anja42....rechter kolom international en dan tweede link aanklikken < primary download site>..bij mij deed die het niet en heb mirror site 1 maar gebruikt.

Dat bedoelde Anja niet Bandit,
maar ik denk dat het is opgelost.

Geplaatst door A.J.
Dat bedoelde Anja niet Bandit,
maar ik denk dat het is opgelost.

maar als ik voor de international kies..dan zie ik wel nederlands staan maar die kan ik niet aanklikken doe ik wat fout?

Maar ben nie boos:D :D :D :D :thumb:

Zij zocht de downloadlocatie.
Als je op international klikt, krijg je een venstertje met alle beschikbare talen, daar kan je op geeneen taal klikken. Dat venstertje is alleen ter informatie, ga maar kijken BANDIT.
Ik ben nooit boos overigens, wel vaak teleurgesteld. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan