Driver_not_less..... BSOD.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bramberism

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2003
Berichten
267
hoi, ik heb nogal een groot probleem..het ene moment ben ik vrolijk aan het computeren, en hij komt ineens een paar keer met een blauw scherm..- Driver irql _ not less _ or equal, of iets in die richting..en nu als ik mijn computer opstart....blijft ie maar opniew opstarten, ik heb nu een blauw scherm met bad system config info, staan..ik weet me geen raad meer..help?
 
Ik heb de titel van je vraag aangepast, dat je een probleem hebt is redelijk logisch, anders vraag je hier niets. Een goede titel spreekt mensen aan.

Heb je pas hardware en/of software veranderd/toegevoegd?
 
ja, ik denk dat maakt hier toch niet zoveel uit. en nee, niets d'r bij gezet
 
Nieuwe hardware met drivers geinstalleerd?
Of mischien geheugen probleem draai even memtest, kun je hier downloaden.
 
Laatst bewerkt:
oke, nou, dit is er dus gebeurd..sinds ik dat probleem had en nu .

de computer had besloten het weer te doen, gewoon dus, maar hij kwam wel een paar keer met een blauw scherm..( zonder iets er boven zoals Bad System Config Info ) nu de volgende ochtend probeer ik hem op te starten, eerst maakte hij een pieeeeeeeep...geluid..en hij wou niet opstarten..( piep..was dus het echte geliud dat hij maakte) en nu doet hij dat niet meer, maar het lijkt erop dat het beeldscherm niet..aangaat zeg maar, ik heb al de stekkers en kabels er al uitgehaald en opniew erin gedaan...ik weet me geen raad meer..:(
 
Bramberism zal nog geen memtest hebben kunnen doen want pc start niet op.

Uit eigen ervaring weet ik dat je ook bsod kan krijgen wanneer je ventilators niet goed werken. PC word te warm.

Wanneer je ventilators niet meer werken zal je pc hoogstwaarschijnlijk niet meer opstarten. Ik denk dat het tijd word om even je pc open te schroeven en te kijken of je ventilators wel werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan