driverinstallatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

foppie

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2014
Hallo allemaal

Ten eerste, ik ben een complete computerleek. Op mijn oude windows 7 laptop had ik ooit zonder problemen een driver vanaf cd-rom geinstalleerd voor een Hong Audio 32 bit converter. Ik heb nu een nieuwe windows 8.1 waarop ik de driver weer wil installeren. Ik weet echter helemaal niet meeer hoe! Ik heb de cd rom gedraaid en dan verschijnt er in Verkenner/Computer/Dvdstation de inhoud bestaande uit 3 bestanden waaronder een pdf bestand. Hoe installeer ik dit nu op mijn laptop zodat de converter kan functioneren? Het is ooit gelukt maar ik weet het absoluut niet meer! Kan iemand mij verder helpen??

Met vr gr en bij voorbaat dank!
Foppie

Misschien handiger dat je even doorgeeft wat er precies op die cd staat.
[Plak het volgende vetgedrukt in het Uitvoeren vakje, vervang X: door de schijfletter van jouw CD/DVD speler en klik op OK.]
[Windows-toets]r toetscombinatie ->
cmd /k cd /d %userprofile% && tree /F /A X: > treelist.txt && start treelist.txt && exit

Het in Kladblok aangegeven lijstje kun je dan plakken in de volgende posting (of als bijlage erbij doen).

Tijs.

Laatst bewerkt:
driversinstallatie

Dag Tijs

Bedankt voor je reactie. Maar ik ben een dummie...en begrijp er niet veel van. Plak het vet gedrukt in het uitvoeren vakje=voor zover ik weet van rechts naar links over de vetgedrukte link en dan naar het uitvoervakje. "Naar het uitvoervakje" zegt mij niets. Vervang X vermoed ik te begrijpen. Klik op OK ka ik ook volgen. En dan: [windowstoets] r toetscombinatie -> Het zegt mij niets, helaas!

Zou je me per klik kunnen zeggen wat te doen en sorry voor mijn domheid!

Foppie

Het Uitvoeren vakje is te starten door de Windows-toets te combineren met de r-toets
De Windows-toets is de toets aan de linkerkant van de spatiebalk, die met "het vlaggetje" erop.