Drivermap XP waar staat die?

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Ik zoek in mijn XP die drivermap...kan em niet vinden, ik wil die drivers kopieren met behulp van Nlite naar een nieuwe installatie CD met XP SP2 en diverse drivers/programmaas

Wie weet dit?:D

Zoek je deze?
C:\WINDOWS\system32\drivers

Oef....daar staan er echt veel in....

Welke zijn waarvoor....dat is de vraag;

ik wil dus het geluid, webcam, scanner, printer en proggies als Nero, Alcohol, Newsreactor, enzo inplanteren met Nlite:confused:

De meeste drivers heb je toch op cd-rom?
Of kun je downloaden bij de fabrikant?

Even de gegevens bij apparatenbeheer overnemen.
Dan heb je merk, type en model.

Eventueel bij een apparaat tab stuurprogramma, knop stuurprogramma gegevens.
Daar zie je de locatie van de drivers.

Mja, dat klopt...maar ik wil dus in die Nlite de drivers/proggies inbrengen van die genoemde programmaas...

Ik heb hier bijvoorbeeld een CD XP prof liggen die ik van internet plukte waarop ook al een aantal programmaas staan....een heel erg gelikte cooperate cd die op een 2e computer staat...

Ik wil dus zo eenzelfde cd maken maar dan van mijn originele XP home met SP2, hotfixes etc. etc.

Ik kom er niet uit....ondanks jullie hulp!:(

de beste manier om met NLITE driver te gebruiken is voor de apparatenm die je gebruikt de nieuwste versies te downloaden.
deze kun je 9 van de 10 keer gewoon uitpakken naar een lokatie waar je zelf wil (eventueel met behulp van winrar) dan kun je via NLITE bij het gedeelte van drivers toevoegen gewoon die drivermap gebruiken (heb je ook geen onnodige drivers erin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan