Drivers Acer weg na opnieuw installeren!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flynn

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2009
Ik heb gisteren mijn laptop ( Acer Aspire 5735Z ) opnieuw geinstalleerd. Maar jammer genoeg kwam ik gelijk na opnieuw installeren erachter dat al mijn drivers van de laptop zelf weg waren. Ik kan dus ook geen verbinding maken met het internet om de driver robot in te schakelen. Mijn vraag is dus hoe ik nou verbinding met het internet kan maken. Weet iemand daar een driver voor? Ik heb er niet heel veel verstand van dus ik hoop dat jullie begrijpen wat het probleem is.

Alvast bedankt.

Even de driver voor je internet (netwerkkaart) downloaden op een andere pc en op USB zetten.

Dat heb ik al gedaan, maar ze werken niet. Ik wist ook niet zeker of ik de goeie had, maar dat waren de enige die ik kon vinden die er op leken.

Wat nu?!

In ieder geval bedankt voor je reactie!

Nu het volgende. Ik heb de drivers gedownload, maar met welk programma moet ik ze nu openen op mijn laptop want dat doet hij niet..

Misschien een stomme vraag hoor, maar mijn vriend is op zakenreis, haha vandaar..

Heb je ze wel uitgepakt mer winrar?

als ze uitgepakt zijn zit er een setup bestand in toch?

suc6

groetjes mike:thumb:

Nja, dat heb ik gedaan, maar ik zal het nog een keer proberen misschien heb ik even wat verkeerds gedaan..

heb er hier net een paar gedownload voor je en uitgepakt om tekijken. je krijgt dan een uitgepakte map en er zit dan een setup bestand in ,als je die weer aan klikt moet die je verder helpen als het goed is

suc6 groetjes mike:thumb:

Heel erg bedankt voor jullie reacties! Ik antwoord nu vanaf de laptop waar het allemaal om te doen was! Helemaal top! Ik weet niet welke drivers er het nu allemaal doen, maar het internetwerkt in ieder geval!

Heel erg bedankt!

toppie:thumb::D

je kunt bij apparaat beheer nog kijken welke drivers je nog mist eventueel.

suc6 groetjes mike:thumb:

ps zet je de vraag even op opgelost rechts onderin ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan