helma
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 nov 2003
Ik heb zwart beeld als ik een spelletje ga spelen van bv Zylom. Van alles geprobeerd ook via de site van Microsoft. Maar kwam er nu achter dat bij apparaatbeheer bij de beelschermadapters 2x een naam staat. Een maal de videokaart S3 Chrome.... en een Ati Technologies inc 3D Rage II+PCI. Deze laatste ATI heeft een uitroepteken, maar als ik stuurprogramma ga bijwerken, kan hij ze niet vinden en als ik bij zelf selecteren uit lijst dan krijg ik de juiste, maar deze geeft dan net als de spelletjes zwart beld en dan een melding dat er geen nieuwe stuurprogramma's zijn. Ook heb ik gerpobeerd deze te verwijderen en de pc opnieuw op te starten, maar dit uitroepteken blijft. Nu ben ik gaan zoeken naar drivers via internet en ook via everest, maar zie daar heel veel, maar niet precies dezelfde naam veel pro, 125 of XP. Ik heb ook een paar gedownload van driversguide.com die er een beetje op lijken bv 3d Rage enz... Ten eerste stond er niet het besturingsprogramma voor het systeem bij voor wat ik gebruik XP, maar windows 98 of 2000. Ik heb ze wel gedownload, maar inderdaad deze geeft dan aan dat het niet de juiste driver is.
Ik kan echt niet de goede vinden en weet ook niet meer goed welke. Kan iemand mij hierbij helpen????
Ik kan echt niet de goede vinden en weet ook niet meer goed welke. Kan iemand mij hierbij helpen????