Drivers ati radeon mobility

Status
Niet open voor verdere reacties.

ferrarifreakmet

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2006
hallo

ik heb een laptop van iemand gekregen heb windows erop gezet maar zit nu met probleem kan de de drivers van mijn videokaart niet vinden het gaat om de kaart ati radeon mobility m7 lw bus type agp

kom er net achter dat mijn ethernet controller ook geen drivers heeft
intel pro/100 VE network connection

Op de site van de fabrikant van de laptop zijn meestal complete driverpacks te vinden.

misschien een goeie link heb al op HP zitten kijken maar kon geen goeie vinden het merk is compaq evo n800v

Topictitel aangepast.
drivers zegt niet veel over je probleem/vraagstelling.

hallo

ik krijg bij alle versies de melding setup kan installatie niet uitvoeren: (0x80040707)

en gaat ook niet door

Heb je soms je antivirus programma nog actief?
Zo ja, zet die dan eens uit en probeer het dan nog eens.

heb virus scan uitgezet toen kwam scherm verder en toen next en toen ook en toen wauw die instal doen toen kreeg dit

foutnummer: 0x80040707
beschrijving: aanroep dll-functie is vastgelopen: ISLAYER.ISLIsATICARD

setup wordt afgesloten

Hmmzz, we gaan steeds dichter bij een moeilijke oplossing komen.
Eerst nog een simpele, ga naar Windows update en update handmatig.
O ja, zorg ervoor dat je ook de juiste (en up to date) chipset drivers geïnstalleerd zijn

Anders zal er in het register geprutst moeten gaan worden.

Laatst bewerkt:
na met grote moeite is mijn videokaart nu herkent met driver dus dat probleem is opgelost alleen nu zit nog met het probleem met mijn 3com 11 a\b\g wireless pc card with xjack antenna niet werkt krijg de drivers niet geinstalleerd lopen vast bij installatie maar de laptop ziet wel bij apparaatbeheer een ethernet controller met zoon geel bolletje met !
model is 3crpag175.

misschien is deze categorie niet de goede zou u hem dan kunne plaatsen waar deze wel moet want kon deze niet vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan