drivers bij elkaar rapen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaByter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Berichten
1.497
ik heb sinds vandaag windows vista opnieuw op mijn laptop moet zetten.
normaal staat vista op mijn hardschijf voorgeinstalleerd maar heb het nu even via een cd gedaan.

echter zit ik nu een beetje te tobben met het beeldscherm ik heb drivers nodig voor mijn beeldscherm alleen weet ik me god niet welke.
ik heb een acer aspire5720G het is een laptop.

is er iemand die mij misschien even wil helpen?

thanks alvast

Update: Hier nog e.v.t. de specs van het gehele apparaat: http://tinyurl.com/5tkarvk
 
Laatst bewerkt:
Hoi

http://www.acer.nl/ac/nl/NL/content/drivers
kiezen voor notebook--aspire-5720g.
Afhankelijk van welke videochip de ati of nvidea vga downen.

EDIT:zie dat je een update gedaan hebt qua specs.Daar staat bij grafische controller alleen standaard stuurpr.
Verderop in de lijst staat een m71gpu.Dan zou je de zoals ik het vinden kan de ATI stuurprogramma's nodig hebben.
 
Laatst bewerkt:
Nou ik heb het voor elkaar gekregen hij draait weer zoals ie moet :D
bedankt voor je hulp!
 
nog even een vraagje... ik wil toch liever xp erop zetten kan dat zomaar?
want toen ik xp wilde installeren kon dit niet... daarin tegen windows vista pakte hij wel!
 
Zal een sata schijf inzitten.Even op die site kijken of er bij xp satadrivers gegeven worden.En ja die worden dus gegeven.;)
 
ok vreemd... waarom kon ik dan in eerste instantie xp niet installeren en vista wel?
 
ow? wist niet dat daar verschil in zat :S
dus je zegt dat als ik xp erop wil dan moet andere drives kopen?
 
Nee, als je Windows Xp wil installeren, zul je de SATA-drivers op een floppy/usb stick moeten hebben. Tijdens de setup van XP moet je F6 drukken om de dirver te laden. In de setup staat vrijwelin het begin onderin iets van SCSI/RAID drivers F6 gebruiken.
 
ok dat is mij nou weer net iets te ingewikkeld...
bestaan hier tutorials van?
 
ik quote ff: "A connected USB floppy disk drive does not work when you press F6 to install mass storage drivers during the Windows XP installation process"
Tjah een floppy drive zit dus niet op mijn laptop. overigens ook niet op mijn desktop pc.
 
Dan ben je aangewezen op het slipstreamen van de driver.
 
Nou ik denk dat ik het even zo laat :)
ik heb vista draaiend gekregen waar ik al ontzettend blij mee ben.. zit al even een tijdje te rommelen
terwijl het zon simpele handeling was ^^
toch bedankt misschien iets voor de volgende keer.. weet ik dit ook weer :)
 
Mooi zo, dan kun je de status van je topic op "Opgelost" zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan