Drivers CD kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouterbeukers

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2003
Berichten
55
heej,

Ik heb net Windows XP opnieuw geinstalleerd maar nu kom ik er achter dat ik de drivers cd van me moederbord niet meer kan vinden. Volgens mij is me moederbord ASUS A7V8X-X/LAN.ATA133 ATX Weten jullie waar je de drivers daar van kan downloaden? Want ik kan niet echt iets vinden op de ASUS site.
 
Als je op de site van asus je type moederbord invuld dan krijg je alle drivers(onboard) te zien.

marcel
 
bedankt,

ik heb de netwerkkaart driver nodig maar nu heb ik hem via deze computer op een stickie gezet en op de andere computer gezet om hem te installeren. Maar nu geeft hij de foutmelding: Can not find proper NIC, click OK to exit program

Wat betekend dit?
 
Verkeerde driver of je hebt je chipset driver nog niet geinstalleerd, waardoor de netwerkkaart niet goed herkend kan worden.(indien deze onboard zit)
 
De andere drivers doen het wel alleen die van me netwerk kaart niet en die heb ik hard nodig... Echt gek hij staat gewoon in het lijstje van de drivers van moederbord
 
Misschien het modem van de provaider even resetten,door de spannining er een paar minuten af te halen.

Doe dat met de PC uit en start weer op nadat het modem weer een minuutje spanning heeft.

Greetz
 
Nee dat is het niet ik moet gewoon de driver van de netwerk kaart nog installeren maar die pakt hij op een of andere manier niet.
 
Echt gek hij staat gewoon in het lijstje van de drivers van moederbord
Sorry,ik had bovenstaande geïnterpreteerd als zou de driver al in apparaatbeheer staan :eek:

Je zult geprobeerd hebben,de driver via een menu van de mobo cd te installeren?

Pobeer eens via apparaatbeheer,rechtsklik op de netwerkkaart (ik ga er vanuit dat die daar met een vraag\uitroepteken staat) dan eigenschappen > stuurprogramma > stuurprogramma bijwerken en dan naar de directory op de cd bladeren.

Ter controle,als je iets selecteerd wat er toe doet,dan veranderd het woordje OK van grijs naar zwart.

Greetz
 
Dan blader je toch naar de bestanden die je gedownload hebt?
 
Ik denk dat je van de betreffende Asus-site eerst deze moet downlaoden en installeren:

VIA 4 in 1 driver Package Service v4.49
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan