Drivers Chipset Busmasters installeren gaat niet. Alstublieft help.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zatopek

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2005
Hallo,

Ik heb dit bericht iets TE snel gemaakt. Heb het wel voor elkaar gekregen de chipset busmasters te installeren via een bijgeleverd programmaatje. Alleen op die manier ging het dus............ maar, ik heb nog steeds andere problemen.................

Ben dus nog steeds bezig om XP goed te installeren. Sommige foutmeldingen in apparaatbeheer zijn nu weg maar ik heb nog steeds 3x PCI FLASH-geheugen staan met zo'n geel vraagteken en ik heb ook nog steeds een geel teken staan bij netwerkcontroller :mad: Dus ook nu nadat ik de chipset drivers van het motherboard heb geïnstalleerd.....

Ik heb nu van alles geprobeerd met o.a. updaten stuurprogramma (en ook via een bijgeleverd programmaatje om de drivers te installeren) maar telkens weer zegt het systeem dat er geen software is gevonden om de hardware te installeren.

Voor de goede orde, ik weet echt wel hoe ik dit moet....... ik heb de netwerkadapter en de videocontroller ook vor elkaar gekregen maar dit gaat dus niet........

Ik heb dit bericht wederom TE snel gemaakt. Heb nu alles zelf voor elkaar gekregen!!!

Greetz,
Zatopek

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan