Drivers DirectX/Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

mverhoef

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2006
Hallo iedereen,

Ik heb een paar nieuwe spellen op m'n pc alleen ik heb ze geinstalleerd alleen er knipperen veel dingen grijs, het gaat om de sims 2 en Ubersoldier de spellen moet ik kunnen draaien ik denk dat het aan directX ligt maar daar heb ik nu 9.0c voor gedownload en het probleem blijft.

Mijn videokaar is een Ati Radeon X300. Ik heb de nieuwste drivers ook geinstalleerd maar het probleem is er nog steeds :S

Alvast bedankt,
Mark Verhoef

De vraag was wel duidelijk hoor.

Maar, praten we hier over een budgetkaartje, met een passieve koeling, of over een onboard videochip, dat is mij niet duidelijk.

Bij de eerste kun je dit verwachten, de koeling is niet voldoende, vooral niet voor de vram, het videogeheugen, en de capaciteit van de kaart totaal, is beperkt.

Indien het tweede, dan geldt hetzelfde, en dan is er vaak ook nog sprake van gedeeld geheugen, dan wordt er van het intern geheugen gesnoept, wat helemaal uit ten boze is voor games.

De videokaart is onboard van een dell 8400 en ik weet niet hoeveel geheugen die videokaart is, maar er zit wel 1536 mb ram geheugen in. En bij call of duty games heb ik het niet en NFS Carbon kon ook ook vloeiend spelen.

.. het is geen laptop :S En het is ook geen shared memory

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan