Drivers downloaden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrphantom

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2008
Heey,
ik heb gister mij pc opnieuwe geinstalleerd maar nu moet ik de driver voor mijn Digitus DN 15003 opnieuw installeren, nu ben ik aan het zoeken maar er is niks te vinden over een of andere driver? moet ik het anders doen ofzo? en hoe krijg ik me internet verbinding weer terug?
alvast bedankt!! :thumb:

Heb je een merk pc? Zo ja, dan heb je daar als het goed is een driver cd bij gekregen. Anders staan ze op de website van de fabrikant.

Heb je wel al je chipset driver geinstalleerd? Die moet namelijk eerst.

Heb je een merk pc? Zo ja, dan heb je daar als het goed is een driver cd bij gekregen. Anders staan ze op de website van de fabrikant.

Heb je wel al je chipset driver geinstalleerd? Die moet namelijk eerst.

Niet dat ik weet, en ik weet niet zeker of ik de goede cd heb, als ik hem opstart kan ik kiezen tussen usb adaptor of ethernet driver. als ik de ethernet driver installeer krijg ik een fout melding van komt niet overeen met de configuratie blablabla.
wat moet ik allemaal instaleren dan?

Wat niet dat je weet?

Heb je een merk pc? Zo ja, wat is het merk en type?

Je begint met de chipset driver voor je mobo, daarna drivers als video, audio, ethernet enzovoorts.

Je zal wel duidelijk moeten zijn in je antwoorden, want wij kunnen niet vanaf hier jou pc zien ;)

Laatst bewerkt:
Is die DN 15003 niet het Powerline (verzamel-)kastje?
Als dat klopt, dan vraag je hier naar een driver voor een apparaat dat niet (direct) aan je pc hangt; je zult dan toch eerst moeten achterhalen welk type Powerline adapter door je pc wordt gebruikt.
Dit zou ook verklaren waarom op http://www.digitus.info voor de DN 15003 geen drivers te vinden zijn.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan