Drivers en afsluitende pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijn156

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2008
Hallo,

Hoop dat deze vraag in de goede rubriek staat, het volgende is het geval:
Als ik in een van de usb poorten een usb-stick of ipod aansluit sluit de pc zichzelf af. De pc heeft 4 usb poorten. Mijn draadloze internet is hier op aangesloten en de printer. Bij deze twee blijft de pc draaien.

Als meer informatie nodig is hoor ik het graag :thumb: Plz help me!

Crashed hij of sluit hij netjes af?

En als je de printer in een van de andere poorten doet? (waar hij bij crashed/afsluit)

Re

Crashed hij of sluit hij netjes af?--> computer sluit zichzelf in een keer af: beeld valt uit (geen meldingen),

En als je de printer in een van de andere poorten doet? (waar hij bij crashed/afsluit) --> in alle poorten blijft de printer het doen

Logboeken nagekeken? (start> uitvoeren> compmgmt.msc> logboeken> (windows logboeken))

Re

Verschillende fouten:

1. Het apparaat \Device\Ide\IdePort0 heeft niet binnen de tijd voor time-out gereageerd.

2. De structuur van het bestandssysteem op de schijf is beschadigd en onbruikbaar. Voer het hulpprogramma Chkdsk uit op volume E:. ( na het opnieuw opstarten is de schijf gecontroleerd)

3. De OracleServiceXE-service is onverwacht beëindigd. Dit is nu 1 keer gebeurd.

4. Het apparaat \Device\Ide\IdePort0 heeft niet binnen de tijd voor time-out gereageerd.

Een 2-tal waarschuwingen:

1.
Deze computer kan het netwerkadres niet vernieuwen (van de DHCP- server) voor de netwerkkaart met netwerkadres 001150C12C98. De volgende fout is opgetreden:
De bewerking is geannuleerd door de gebruiker. . De computer zal doorgaan om zelf een adres van de netwerkadresserver (DHCP-server) proberen te krijgen.

2.
Er is een netwerkfout opgetreden bij het verzenden van een bericht. De foutcode is: Een blokkeerbewerking is onderbroken door een aanroep naar WSACancelBlockingCall. .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan