Drivers, ethernet-controller gele "?"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barros

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2009
Hallo,

(Ik weet niet of dit de goede topic is en sorry voor het breken van iemand z'n vraag ofzo, ik wist niet, dat je daar geen vraag mocht posten)
Ik heb net mijn computer geformatteerd, omdat er een virus op zat. Nu heb ik alle drivers van hier geïnstalleerd op mijn IStart 2060 AIO Packard Bell computer. Na het installeren van al die drivers, doet mijn Ethernet-controller het nog steeds niet, er staat nog steeds een gele "?" als ik op Apparaatbeheer klik, bij die Ethernet-controller.

Iemand idee hoe ik mijn Ethernet-controller kan fixen?

Bedankt!
gr, Barry

Laatst bewerkt:
Bedankt voor zo'n super snelle reactie :O

Dit op die computer doen?
Maar heb ik dan geen internet nodig om die driver dan vervolgens te downloaden na zo'n scan? (wat dus dan niet kan?)

Chipset: nVidia nForce 6100-405

naamloosmn.png

Laatst bewerkt:
Kijk eens even bij de chipset van de netwerkkaart. Daar gaat het om. Dus eigenlijk op het scherm dat achter het eerste scherm in je plaatje staat. IK zie hem al staan, de op een na laatste :)

Laatst bewerkt:
Kijk eens even bij de chipset van de netwerkkaart. Daar gaat het om. Dus eigenlijk op het scherm dat achter het eerste scherm in je plaatje staat. IK zie hem al staan, de op een na laatste :)

Dit hiero?

naamloosla.png

Het kan mij doorlinken naar Marvell.com. Ik kan hier drivers downloaden, misschien bedoel jij dat ik op die manier erachter kon komen bij welke site ik moest komen? Zoja, dan weet ik nog niet meteen voor welke driver ik zou moeten zoekn. :P

Laatst bewerkt:
In ieder geval bedankt dat je mij kon helpen zo ver te komen. :D
En bedankt voor je snelle hulp. =]
Je zou er betaald voor moeten krijgen xP

Ik dacht al dat ik die moest hebben, had em al gedownload.
Er zit geen .exe bestand in, dus kweet niet hoe ik die driver moet installen, weet u/jij dat voevallig?

Laatst bewerkt:
Eerst maar eens kijken of dat de juiste is en dan pas ben ik gelukkig. We zitten op de goede weg!

Ik heb wat zitten uivogelen, en het is al gelukt, ik heb internet!

Erg bedankt voor al jouw hulp error53!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan