drivers geven ellende

Status
Niet open voor verdere reacties.

Presphire

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2003
de pc van mijn vriendin heeft maar 32mb geheugen, maar als ik een creative driver van internet wil downoaden geeft hij aan dat hij minstens 64mb nodig heeft, is er ook een driver die maar 32 nodig heeft?!?! help me pleazzzz

Misschien makkelijk als je even opgeeft waarvoor je drivers zoekt? Creative maakt nogal wat producten.

Windowsversie is ook wel nuttig.

ja, sorry, was ik vergeten.
windows versie is win98 s.e.

en het gaat om de soundblaster live! 5.1 digital van het des betreffende creative labs.

kheb zelf al overal gezocht, maar het enigste wat ik te zien krijg is dattie minimaal 64mb nodig heeft, daar is toch wel een andere driver voor ofzo?!?! wel 1 die het doet pleazzzz, want op de chat kreeg ik allemaal vage drivers die het niet deden of die 64mb nodig hadden

Ik vind ze ook niet op www.soundblaster.com

Ik denk dan ook dan het simpeler en ook beter is er 32MB bij te stoppen, dit kost een habbekrats en de PC gaat een stuk vlotter werken.

Waarom bij driversguide downloaden als ze bij de fabrikant zijn te halen?

Hij zoekt drivers voor een PC met 32MB RAM geheugen. De systeemvereisten voor die drivers zijn 64MB. Ze zullen wel werken op 32MB maar helemaal lekker zal de PC niet lopen.

aida32 geeft dood leuk een geluidskaart aan, maar als ik een update doe, krijg ik de melding dat er geen geluidskaart is aangetroffen, betekend dit dat de geluidskaart kapot is of niet? :confused:

maar ik zou gewoon normaal een driver willen hebben voor 32mb, is dat mogelijk of niet?!?!?! :confused: :8-0:

Nee dus, je kunt die andere drivers gewoon gebruiken, maar Windows wordt er dus niet sneller op.

Heb je alles nodig of ontbreekt iets?
Voor Win 98 de totale pakket is 6,18 MB dus vrij groot om te mailen.

De PC moet aan de volgende eisen voldoen:
- Intel chip
- 166 MHz voor Win 95/98/ME
- 16 MB Ram
- 160 MB free space.

Groetjes
Falco

Tja, dat is dan 6,18 MB groot :( :(
Dat kan ik niet mailen of hier plaatsen voor download omdat te groot is.

In 2 of 3 bestanden zippen? uploaden naar homepage?

Dat zou wel kunnen: 3 bestanden en mailen maar dan moet hij ook beetje online zitten. Sommige providers hebben een maximum van 5 MB voor mail (bijv. hier Essent) en dan is de kans groot dat de boel vast loopt.

Uploaden naar homepage: ik gebruik geen homepage. Mijn jongste dochter heeft ergens op internet 3 aangemaakt maar ik weet niet als dat kan.

Presphire, ik heb nog zitten te zoeken. Wat betreft de link van Muurhond, Tiborv had gelijk dat is een patch/hotfix. Maar...je kan wel volledige drivers downloaden. Je moet dus deze hebben:
Filename: SBL51_W9xME.exe
Het is te downloaden bij Creative:
http://us.creative.com/support/down...r+Live!+Platinum+5.1&OS=3&OSName=Windows+98SE

Klik op: Agree en 'pompen met de hap' :D :D
Groetjes :D
Falco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan