Drivers gezocht.. updates :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

Probleempjes

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Berichten
4.846
Hoi, ik zat even te kijken op het internet, en toen kreeg ik dooreen scan *zelf aangeklikt* te zien dat 4 van de tig drivers nog een oude update hadden. screenshot hier:

13843341sf4.jpg


(werkt ie niet? klik hier)

Maar nu heb ik al even gezocht maar kon niks vinden.

Kan iemand ze wel voor mij vinden?

Groet,

Johan
 
Hoi,

Als die melding van nvida komt zou ik die geloven want dit is toch de maker van de driver en kaart.

Modag
 
Hoi,

Als die melding van nvida komt zou ik die geloven want dit is toch de maker van de driver en kaart.

Modag


Oke, en nee geen prob's met de pc. en natuurlijk, bedankt :D


mikeo zei:

Dankje, videokaart wouniet zoals je hier onder boven kan lezen, verder is alles gelukt.
 
Ik zou niet te veel waarde hechten aan sites als deze. Als ik de screenshot goed herken is het Driver Agent. Daar moet je volgens mij zelfs betalen voor de drivers. Tenminste, dat kan ik me herinneren van een soortgelijke vraag op een ander forum. Normaal gesproken kan je drivers altijd gratis binnenhalen van Microsoft Update of de site van de fabrikant.
 
Ik zou niet te veel waarde hechten aan sites als deze. Als ik de screenshot goed herken is het Driver Agent. Daar moet je volgens mij zelfs betalen voor de drivers. Tenminste, dat kan ik me herinneren van een soortgelijke vraag op een ander forum. Normaal gesproken kan je drivers altijd gratis binnenhalen van Microsoft Update of de site van de fabrikant.

Slimmerik :D goed geraden..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan