Drivers gezocht voor geluidskaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cisco18

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2003
Kan iemand mij aub helpen. Er komt sinds een tijdje geen geluid uit mijn pc behalve als ik een usb speaker op aansluit. Ik beschik over een PACKARD BELL ISTART F9130 (PB82101686+19). Bij voorbaat dank.

Zullen wel op/onder deze map staan (modellen 2006 en 2007) of op/onder deze map staan (modellen 2007 t/m 2009).

Succes,

Tijs.

Zonder een oordeel over die driver reviver software zélf te hebben (ik ken en installeer die software niet) wil ik wel aantekenen dat:
a. Er geen drivers genoemd worden in die subsectie voor de F9130
b. Je in de (driver-)subsecties van die site overal op klikken kunt, maar alles leidt naar de installatie van die driver reviver software

Persoonlijk vertrouw ik dergelijke sites/software niet.

Tijs.

ik gebruik de software dagelijks omdat ik aan verkoop en herstelling van computers doe, nog nooit heb ik er een probleem mee gehad, dat de links naar driverreviver leiden zag ik niet waarvoor mijn excuses.

Laatst bewerkt:
Bedankt allemaal voor jullie snelle reactie. Wat niet geheel onbelangrijk is wat ik er bij had moeten vermelden is dat ik gebruik maak van windows XP. Drivers van een andere versie pakt de computer naar alle waarschijnlijkheid niet.

We willen even weten welke tip je gebruikt hebt.
Zodra je dat gemeld hebt, graag de vraag als opgelost aangeven: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Mijn excuses het probleem is niet geheel opgelost. Ik beschik over een setjes usb speakers en een kop telefoon. Het probleem wat zich nog voordoet is het volgende. Als de Usb speakers aan zijn gesloten dan kan ik geen gebruik maken van mijn koptelefoon. En andersom is dat ook het geval. Waar het in feite op neer komt is dat ik de usb speakers los moet halen om gebruik te kunnen maken van mijn koptelefoon anders werk het niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan