drivers gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
wil niemand meer helpen na al die geweldige hulp.

Ik vraag mij af of er iets kapot kan wezen of misschien is er iets anders aan de hand kan iemand mij misschien iets daar over zeggen misschien

groetjes
 
Beiden links heb ik geprobeerd, de eerste geef aan tijdens setup dat ik deze niet hoef te "run" en dan breekt de installatie af.

De tweede doet helemaal niets.

Het gekke dat ik bijna zeker weet dat ik de goed driver toen heb opgezocht met het programma van magicdrive .
Deze wordt ook geaccepteerd maar na de melding opnieuw opstarten blijft de uitroepteken toch staan ondanks derest foutloos ging.

En het trage zou dat inderdaad met deze driver te maken hebben? Ik ben bang dat deze pc niet te repareren valt. IK heb nu zoveel drivers geinstalleerd en niets help.

Zou het niet aan iets anders kunnen liggen

Anders geef ik het maar op, tijdens iemand nog wat weet zal ik dat zeker proberen
 
Ik wilde even nog even vertellen wat ik gevonden heb op EVEREST.
Ik heb deze nauwkeurig nagekeken en daar stond een waarschuwing op:
De juistheid van DMI data kan niet worden gegarandeerd.

Kan ik hier wat aan doen???

En een suggestie voor het geheugen:
Installeer meer interngeheugen om de prestaties te verbeteren.

Kan ik hier misschien ook wat mee doen.
Misschien is dat wel het probleem bij de grafische kaart stond niets opmerkelijks bij. Wel de kaart die ik inderdaad de juiste drivers van heb.

Misschien kom toch nog tot een oplossing of kan ik de pc wel weggooien???

groetjes
 
Geplaatst door helma
Ik wilde even nog even vertellen wat ik gevonden heb op EVEREST.
Ik heb deze nauwkeurig nagekeken en daar stond een waarschuwing op:
De juistheid van DMI data kan niet worden gegarandeerd.

Kan ik hier wat aan doen???

En een suggestie voor het geheugen:
Installeer meer interngeheugen om de prestaties te verbeteren.


''De juistheid van DMI data kan niet worden gegarandeerd'' Staat er altijd bij Everest, omdat het programma afhankelijk is van de data die door het moederbord verstrekt wordt, omdat het afhankelijk van deze informatie waarop ze geen controle hebben, plaatsen ze deze waarschuwing.

En over het geheugen.....hoeveel zit er nu in??
Hoet traag is traag?? De snelheid is natuurlijk wel afhankelijk van de gebruikte onderdelen, maar zeker ook van geïnstalleerde drivers en de gebruikte bios versie (de nieuwste is A10)
De snelheid is relatief, maar hangt af van vele factoren, als je geen rare foutmeldingen krijgt, de pc gewoon stabiel loopt denk ik niet dat er iets kapot is in de pc.
 
Wat de biosversie is kan ik even niet nakijken want ik ben op mijn werk. (En ik weet niet precies waar ik dat kan vinden maar dat zal zeker met EVEREST kunnen)

Maar het heeft 192 ram en een driver werkt niet goed natuurlijk.
Maar hij was al traag toen ik na het formateren de windows 98 erop zette, want hij heeft er bijna 12 uur over gedaan voordat deze geinstalleerd was.

Als ik een setup doe dan duurt het ongeveer 3 tot 5 minuten voor deze gaat beginnen.

Ik heb op mijn werk een zelfde soort met evenveel RAM en deze werkt echt wel snel. (IK vergelijk niet met mijn laptop met XP). En hij ratelt wel een beetje en natuurlijk dat de driver van de grafische kaart niet wil pakken.
Plus dat mijn vader nu een heel oudje met windows 95 heeft met een kleine HD enz.. en die is echt veel sneller. Dus dit klopt niet.

Voor de rest staat in APPARAATBEHEER alles goed met geen uitroeptekens.
 
Laatst bewerkt:
Niet een al te nieuwe biosversie dus, maar laat die nog maar even zitten.
Heb je soms een DOS driver geladen voor b.v. je cd-rom (ook tijdens installatie) en staan de bios instelligen voor wat betreft de IDE (harddisk en cd-rom) goed?
 
Ik heb geen idee, hoe kan ik dat zien. En hoe doe ik dat??????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan