Drivers Gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maikmaniac

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2013
Berichten
11
Beste mensen op helpmij.nl

Ik zit met een groot probleem.

Ik zoek drivers voor een computer maar kan ze nergens vinden.

speciaal zoek ik ook de Driver voor de geluidskaart.

Het gaat om een Medion computer

Modell : PC MT6
Type : MED MT 163

MED S/N 11106020160375

Graag hoor ik van jullie ben echt te einde raad !!

Gr Maikel
 
Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

lukt het ook niet hier
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad is er wel degelijk wat te vinden voor die computer, maar (zoals zo vaak) is er niet bijgemeld voor welke Windows versie het moet zijn(!)
Medion stelt alleen drivers t/m Windows XP beschikbaar...

Alternatief voor driveridentifier zou zijn om de intructies te volgen op deze webpagina om te achterhalen wat voor apparaat het precies is. Is dat inderdaad een Realtek apparaat, dan op de website van Realtek de driver te downloaden die hoort bij jouw Windows versie.

Tijs.
 
hij geef ook niet aan dat er helemaal geen Geluidskaart inzit terwel die op het moederbord on board is
 
Ga eens met die instructie die ik linkte alle apparaten na die in Apparaatbeheer met een geel uitroepteken staan. Mogelijk staat daar ook je geluidskaart bij.
Overigens kan het ook zijn dat je in de BIOS instellingen momenteel je geluidskaart uitgeschakeld hebt staan. Die moet je (natuurlijk) dan inschakelen en de BIOS instellingen daarna opslaan.

Tijs.
 
hoe kan je dat vinden in de bios bij aparaten zie ik niks staan geen rare gele uitroep tekens
 
Als jij beschrijft (of foto's) van alle opties en tabbladen die er in je bios te zien zijn dan wil ik je wel vertellen waar je een goede kans maakt.
Natuurlijk kun je ook een (ingescande) versie van de handleiding ergens uploaden en hier linken, als daarin ook de bios-opties worden beschreven.
EDIT, toevoeging: Zover ik kan zien is het een MD8000, en daar hoort deze handleiding bij. Daar staan de BIOS opties niet in, dus we zijn afhankelijk van wat je ons kunt melden (als het inderdaad de juiste handleiding is).

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan