drivers hp pavilon

Status
Niet open voor verdere reacties.

helper1

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
55
hallo allemaal
ik zoek drivers voor ethernet controller, network controller ,Hp webcam driver , high difenition audio device,STANDARD DUAL CHANNEL PCI IDE CONTROLLER,STANDARD AHCI 1.0 SERIAL ATA CONTROLLER, drivers voor windows vista

heeel erg bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Denk je nou echt,dat als je geen meer info geeft,dat ze je hier verder kunnen helpen??:(
 
wat wilt u weten aub tis dringend ik heb windows vista geinstaleerd en ik heb geen geluid geen internet wlan werkt niet en meer :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zul je toch eerst moeten zeggen welke pc of laptop je hebt....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hp pavilion dv6 1230sb
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Bertus: Ik zie net dat je nu over de 10000 posts bent. Daarmee gefeliciteerd! :)

@topic-starter: Zonder meer informatie kunnen we je inderdaad niet helpen.
Je zult gewoon naar de website van de fabrikant van je moederbord moeten gaan of evt. (ook) naar de website van de fabrikant van je pc, als het geen zelf-samengestelde pc is.

EDIT: Ik zie dat je het type pc zojuist vermeld hebt.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
@Bertus: Ik zie net dat je nu over de 10000 posts bent. Daarmee gefeliciteerd! :)

@topic-starter: Zonder meer informatie kunnen we je inderdaad niet helpen.
Je zult gewoon naar de website van de fabrikant van je moederbord moeten gaan of evt. (ook) naar de website van de fabrikant van je pc, als het geen zelf-samengestelde pc is.

EDIT: Ik zie dat je het type pc zojuist vermeld hebt.

Tijs.

ja dat kan hoor ,en dat enkel door onzin hier neer te zetten,top he :thumb:;):eek:
 
Heb je de HP Wireless Assistant ook geïnstalleerd? En zo ja: Heb je die ook opgestart?
Hoogstwaarschijnlijk betreft het hier een programma waarmee het beheer van de draadloze netwerkkaart kan worden gedaan, zodat je o.a. een zgn. verbindingsprofiel (Engels: Connection Profile) kunt maken waarin de instellingen staan die van toepassing zijn voor het verbinden met je draadloze (thuis-)netwerk.

Voor de webcam staat er (o.a.): HP MediaSmart Webcam-software

Succes ermee,

Tijs.
 
ik heb dat al geinstaleerd maar wlan wil niet aan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb dat al geinstaleerd maar wlan wil niet aan

Voor inschakelen van wlan (en soms ook voor de webcam) zijn er vaak toetsenbordcombinaties of schuifjes/schakelaars op een laptop. Kijk de gebruikershandleiding erop na welke toetsen/schuifjes het zijn, en kijk of je ze daarmee in de juiste stand kunt zetten en daarmee werkend kunt krijgen.

Daarnaast kan het zijn dat ze uitgeschakeld staan in de BIOS, kijk dus ook het moederbordboekje hierop na hoe je dat kunt nakijken.

Kijk ook in Apparaatbeheer van Vista na of daar nog problemen worden gemeld (of dat apparaten zijn uitgeschakeld etc.). [Windows-toets]r toetscombinatie -> devmgmt.msc

Kijk ook de energiebeheer-instellingen in Vista na. Zet die (tijdelijk) op geen energiebesparing (=maximale prestaties).

Verder kan ik geen ondersteuning bieden. Levert dit niets op, dan kun je evt. bellen met HP (Telefoonnummers helpdesk: hier) of wachten op andere tips.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan