Drivers installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Kat

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
Berichten
557
Beste mensen,
Ik werd vanmorgen bij een kennis van mij geroepen omdat er problemen waren met zijn internet verbinding.
Toen ik alles even had bekeken bleek dat er in de bewuste Pc een telefoon modem zat terwijl in de vorige Pc van die man een ISDN modem zat dus het stekkertje paste niet.
Nu is mijn vraag het volgende : Kan ik het modem overzetten en zo ja hoe moet ik met de drivers omgaan.
Er is een diskette met drivers aanwezig.
Dus eerst het tel. modem uit de Pc halen en dan een keer opnieuw opstarten.
Weer uitschakelen en dan het ISDN modem inbouwen en wat moet ik dan verder doen met de drivers ? Vraagt ME hier zelf om of moet ik nog iets anders doen ?

Vrgr. B.Kat
 
ISDN is niet zomar iets.
Is net iets moeilijker dan een gewoon modem.
Oude modem mag blijven zitten hoor.ISDN modem in een vrij slot en gewoon de computer aanzetten.
ME ziet dan nieuwe hardware. als er gevraagd word om software dan de diskette erin en het zou dan normaal gesproken gaan werken.
Als het fou gaat dan is dat meestal bij de capi driver.
 
Puppie bedankt, ik zal het volgende week even proberen . Ik hoop niet te veel problemen tegen te komen.
Inderdaad gaat de driver diskette over capi.
Ik doe mijn best en lukt het niet dan zie je me volgende week wel terug op dit forum en anders pas ik de vraag aan naar opgelost.
V.gr. B.Kat
:thumb:
 
Oke laat maar horen waar het goed of fout gaat.
 
OK , ik zou even laten horen of het is gelukt en ja inderdaad het ging in een keer goed.
Vr.gr. B.Kat
 
Mooi om te lezen dat er weer iemand blij is.

Suc6. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan