Drivers Installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

DjViper

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Hoi,

Als je drivers installeerd die niet ondersteund worden door microsoft krijg je in windows XP zo'n leuke melding van weet u zeker of u deze drivers installeren wilt, dan moet je op doorgaan drukken om verder te komen.

Nou is mijn vraag, is deze beveiling van xp ook helemaal uit te zetten... zodat het nooit gevraagd word.

Heb namelijk een kennis en daarbij willen sommige drivers wil installeren maar na herstart zijn de drivers weer weg daarvan.. Waarschijnlijk komt dit door deze beveiliging.

Groetjes, Dj Viper

Microsoft wil best wel zeuren maar verwijderd de meeste drivers toch niet die geen handtekening hebben.
Als het wel gedaan wordt zal die driver echt niet goed zijn voor het systeem. Ik zou eens rond gaan kijken voor een driver die geschikt is voor XP.

Hoi,

Dat is nou het probleem bij die specifieke drivers.. die zijn allemaal voor xp bedoelt...

Daarom zou ik hem liever uit willen hebben bij die kennis zodat ik het kan proberen of het ook helpt...

Groetjes, Dj Viper

Volgens mij heb ik wel eens iets gelezen inzake die melding.
Dat zal wel met een progje zoals Tweak Xp zijn geweest.
Ik kan me herinneren dat ik dacht: Laat Windows liever schreeuwen. Als je dan problemen krijgt weet je tenminste snel waar je het zoeken moet.
Mijns inziens schiet je er niets mee op als je de melding kwijt raakt. Windows blokkeert toch met een kruisje in apparaatbeheer als het produkt niet goed gevonden wordt.

Hoi,

Zal eens rondkijken op de systeem misschien dat ik ergens wat kan vinden, misschien ligt het ook wel aan de drivers van de kaart... zal eens kijken op de website misschien dat ik ergens wat achter halen kan...

Groetjes, Dj Viper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan