Drivers installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

rens12

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2008
Ik had laatst WIndows Xp Home Edition geinstalleerd op de computer van een vriendin mij. Het installeren ging allemaal goed, alleen toen de computer was opgestart. En ik de internet kabel in de computer deed. Had ik geen internet. Wat bleek nou; was de driver van internetkaart neit geinstalleert. Ik naar apparaatbeheer. Daar stond dat het niet ws geinstalleert ik dus erop kliken om te installeren. Maar hij ging zoeken en er stond dat ik niet verder kon omdat ik een internet verbinding nodig had. Maar die was er dus niet. Ook via de CD-rom kom ik de driver niet istalleren.

Kan iemand mij helpen??

Wanneer het een zgn. merk pc is, zoals b.v. Dell, Compaq, HP, Packard Bell, Medion, Fujitsu Siemens etc., geef dan volledige naam en type van de PC.

Gaat het om een samenstelde PC, geef dan merk en type van het moederbord.

Wanneer het een zgn. merk pc is, zoals b.v. Dell, Compaq, HP, Packard Bell, Medion, Fujitsu Siemens etc., geef dan volledige naam en type van de PC.

Gaat het om een samenstelde PC, geef dan merk en type van het moederbord.

Ja die dingen weet ik dus niet. Iemand anders heeft dat al opgeslost voor haar maar die gene ken ik niet. Dus ik vroeg me eigenlijk af hoe dat werkte. Maar ik begrijp dus dat het verschillend is bij elke computer?

Ja, zonder verdere gegevens niet te vinden zo

Maar, we kunnen wel verder helpen hoor.

Download en installeer PC Wizrad, gratis: http://www.cpuid.com/pcwizard.php

Installeer het programma en start het daarna op, je ziet dan precies wat er allemaal in de pc zit en nog veel meer.

Geef hier even naam en type van het moederbord

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan