drivers interne wlan adapter

Status
Niet open voor verdere reacties.

kruimeltje

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2001
Hoi,

Ik heb van mijn vader een laptop gekregen (hp pavilion ze5600). Deze was standaard geinstalleerd met xp home. Ik heb alles eraf gegooid, en er xp proff. opgezet. Alles werkt nu weer, behalve de interne wlan adapter. Ik heb op hp.com gekeken, en alle drivers geprobeerd , maar hij doet het nog steeds niet. Weet iemand welke wlan adapter er in deze laptop zit, zodat ik gericht kan zoeken op het internet.

Groeten, Kruimeltje

wat zegt everest.
www.lavalys.com
En waarom xp pro erop zetten, xp home is een beperkte versie van xp pro maar de extra's die bij pro zitten heeft een normale huisgebruiker niet nodig.

cd's

Da's een goeie vraag. Zal ik eens naar informeren. Ben er ondertussen wel uit welke adapter het is: Harris/Intersil Prism 2.5 802.11b adapter. Heb hier al verschillende drivers voor geprobeert, maar deze geven telkens aan dat er geen device gevonden wordt :-(

En even over het feit dat ik xp pro erop heb: Op mijn andere twee laptops, en op mijn 4 workstations draait ook xp pro, en dat bevalt best wel goed.

Groetjes, Kruimeltje

gevonden!!

****a, ik heb toch de driver gevonden door hem handmatig toe te voegen. Klein detail: ik had de driver al 2 dagen op mijn computer staan , was alleen geen windows goedgekeurde driver . Maar hij doet het in ieder geval

case closed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan