drivers kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

bert2222

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2009
ik heb een acer aspire 7030zz.
en nu heb ik het probleem dat hij niks meer doet. ik start de laptop op en de muis doet het niet en het toetsenbord ook niet. dan kijk ik bij mijn netwerk daar staat dat die geen netwerk kan vinden andere programma's zoals launch manager doen het ook niet meer dus ik kan niks meer.
weet iemand een oplossing?
ik zelf denk dat het een de drivers ligt maar ik heb er niet zo veel verstand van.

Wat 'vertelt' apparaatbeheer je ? (Cirkels met kruizen erin / uitroeptekens?)
Wat is er met de machine gebeurd kort voordat het probleem zich voor het eerst voordeed?

Wat 'vertelt' apparaatbeheer je ? (Cirkels met kruizen erin / uitroeptekens?)
Wat is er met de machine gebeurd kort voordat het probleem zich voor het eerst voordeed?

wat moet ik bij apparaat beheer zien?
en gisteren avond was de laatste keer dat ik hem heb gebruikt en toen heb ik alleen samsung kies geïnstalleerd

Dat schreef ik al wat je mogelijk bij aaparaatbeheer gaat zien (of niet) -> (Cirkels met kruizen erin / uitroeptekens?)

Verwijder dat geïnstalleerde programma eens en start de machine opnieuw op.

programmas verwijderd niks gebeurd en apparaat beheer doet het niet er staat de de pagina niet weergeven kan worden.

Ik ben toch een beetje bang dat je door een virus o.i.d. bent getroffen. Download het programma Malware bytes en laat dit jehele systeem scannen.

Je hebt hoop Mbam gedownload? Ik had het anders moeten verwoorden, want die bedoelde ik eigenlijk, deze dus.

heb hem gescant alles verwijderd zelfs met norton antivirus gescant ook geen resultaat dus het is nog steeds weet je nog iets?

systeemherstel al geprobeerd? zo ver mogelijk terug zetten. Wat is er trouwens gebeurd dat je dit krijgt?

ja al geprobeerd en ik heb niks raars gedaan alleen samsung kies geïnstalleerd. maar heb dat al verwijderd,

Laatst bewerkt:
ik weet niks meer om te doen is het slim om gewoon alle drivers opnieuw te installeren.

ik heb wat ontdekt als ik hem opstart en dat ik bij bios kijk en bij windows herstel kijk dan doet me touchpad en toetsenbord het nog en mijn beeld is dan nog helder maan als ik kom bij het aanmeld doen de programma's het allemaal niet meer
weet iemand iets??

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan