drivers microsoft legacy

Status
Niet open voor verdere reacties.

helma

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2003
Ik kan de driver niet vinden van de geluidskaart, heb xp opnieuw geinstalleerd en mijn geluid is weg.

Met scannen komt de geluidskaart "microsoft legacy audio" uit, maar als ik ga zoeken op driverguide.com of microsoft.com kan ik deze niet vinden.
IK zoek op driverguide.com naar legacy en krijg dan wel diverse drivers van microsoft. Maar niet met de naam legacy. Heb wel de standard met een heleboel namen geprobeerd. De yam715 en nog diverse andere, maar deze werken dus niet.. Weet iemand misschien waar ik ze wel kan vinden???

Download eerst eens Everest Home en bekijk daarmee welk merk en type geluidskaart je hebt. Microsoft legacy audio klinkt niet als het juiste type.

everest werkt niet meer is al 30 dagen verbruikt. En ik heb gescant met de driverscan van driverguide.com en daar kwam deze naam uit.

Everest Home heeft geen verval datum. Je hebt waarschijnlijk een trialversie van Everest Ultimate of Everest Corporate gebruikt.

Gebruik nu Everest Home eens om de juiste fabrikaat en type van je geluidskaart te vinden. De legacy audio staat er altijd tussen en is niet het juiste type.

ok ik ga even proberen weer en kijken. Bedankt alvast

Ik kan de driver niet vinden van de geluidskaart, heb xp opnieuw geinstalleerd en mijn geluid is weg.

Met scannen komt de geluidskaart "microsoft legacy audio" uit, maar als ik ga zoeken op driverguide.com of microsoft.com kan ik deze niet vinden.
IK zoek op driverguide.com naar legacy en krijg dan wel diverse drivers van microsoft. Maar niet met de naam legacy. Heb wel de standard met een heleboel namen geprobeerd. De yam715 en nog diverse andere, maar deze werken dus niet.. Weet iemand misschien waar ik ze wel kan vinden???
Dit is de standaart geluidskaart die wordt aan gegeven als er geen geluidskaart geinstalleert is!
Maak de computer open kijk welke geluidkaart het is een download de driver:D

ok ik ga even proberen weer en kijken. Bedankt alvast

Kijk ook even naar de chipset, de drivers daarvoor dien je eerst te installeren en daarna de die voor de audio.

Of geef even de naam en type van de PC, of bij een samengestelde het merk en type van het moederbord.

op de geluidskaart al gekeken maar zie geen naam alleen maar op de moederbord allerlei nummers. Ik denk een ingebouwde geluidskaart.Maar de moederbord kan ik wel even scannen met prog en kijken hoe hij heet. Het is denk ik een samengestelde. Maar wel weer wat geleerd van jullie

Ik ga morgen weer verder ben even weg geweest en nu een beetje te laat. Morgen kom ik hier op terug, ook als ik het gevonden heb.

BEDANKT

Ik wilde even iedereen heel erg bedanken. Het is gelukt!!!

Deze everest kon ik wel gebruiken die ik gedownload had, de mijne was maar 30 dagen.
En die andere scanner van driversguid gaf dus de microsoft legacy aan en everest gaf wel goed aan: via ac'97. Dus toen kon ik deze snel vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan