Drivers monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Adopa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 dec 2007
Berichten
3
Goedemiddag,

Sinds een tijdje heb ik een nieuw systeem in huis. Dat nieuwe systeem gebruik ik puur voor het gamen. Mijn oude computer gebruik ik daarom voor internet en bijzaken zoals tekstverwerking. Ik had nog een philips monitor staan, die ik dan ook op mijn oude computer heb aangesloten.

Het gaat om een Philips 105e monitor. Het probleem dat ik ervaar is dat ik geen drivers voor deze monitor kan vinden op internet. De standaard beeldschermdrivers van xp laten de monitor wel werken, maar niet optimaal. Dat wil zeggen dat ik bijvoorbeeld de resolutie-instellingen niet kan optimaliseren.

Op de site van Philips zelf zijn ze, in ieder geval door mij, niet te vinden.
Weet iemand waar ik deze drivers zou kunnen downloaden?

Bij voorbaat dank.
 
Monitor drivers bestaan niet, er bestaan wel .inf files (information files)
Die geven aan Windows door wat de maximale instellingen zijn van je monitor zodat je niet een verkeerde (schadelijke) instelling kunt kiezen.
Op driverguide is een dergelijk bestand te vinden, je zal daar wel moeten registreren.

Bedoel je dat je slechts een beperkte resolutie/ kleuren kunt kiezen, zal je op zoek moeten naar de drivers voor je VIDEOkaart.


[edit] Toch ook één bij Philips zelf gevonden http://www.p4c.philips.com/files/1/105e11_74h/105e11_74h_dxp_eng.zip [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan