Drivers Netwerkkaart Laptop.

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwinokken

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2005
Hallo allemaal, ten 1e ben ik hier nieuwe dus 'hoi allemaal'. Het gaat om het probleem dat ik de goede drivers van mijn netwerkkaart moet hebben van mijn laptop. normaal gesproken zeg je:"Doe je pc kast open en kijk merk + type" Dit kan in dit geval niet!. Er staat wel Microsoft Loopback Adapter, maar daar heb ik eigenlijk weinig aan. Kan iemand mij helpen?

Met vriendelijke groet,

Erwin Okken:thumb:

Als je het exacte type/model laptop weet, dan kun je bij de fabrikant de driver vinden.:)

//EDIT

sorry verkeerd gekeken..

Toshiba Satellite 1700-200.. en nu..hehe

Laatst bewerkt:
2 gevonden.. voor 2000 en ME. heb zelf XP erop, maar ik zal kijken, alvast bedankt ik probeer het nu uit en anders EDIT ik deze post en dan hoor je het wel.

Alvast Bedankt,

Ik kan kiezen tussen MODEM en NETWERKKAARt.. nouwja dan moet het dus NETWERKKAART zijn dus i kkies (LAN Driver) en vind er 1.. die download ik nu en probeer ik. mar dat werkt niet, weet iemand wat voor MERK + TYPE netwerkkaart er in de:

Toshiba Sattelite 1700-200 zit?

Met vriendelijke groet,

//EDIT:

1 Netwerkkaart gevonden, wil ik installeren maar dan kies ik het .inf bestand maar dan ziet hij hem niet en de standaart kaart heet Microsoft Loopback. Ik weet het echt niet meer any info?

Laatst bewerkt:
Zou iemand mij hier aub mee kunnen helpen het gaat om de Toshiba Sattelite 1700-200 en de drivers van 2000 pakt hij niet. en er staat nergens een merk!:cool:

Met vriendelijke Groet,

erwin okken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan