drivers nodig na formaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.

lebbugs

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2007
Hoi,,

ik had laatst een hele vervelende virus. Ik kon niks meer kopieren,installeren,opslaan of programma's openen of wat dan ook, dus ik besloot me pc maar te gaan formateren.

nadat ik windows xp had geinstalleerd zocht ik me videokaart en geluidskaart drivers op internet op. ik heb me pc nog nooit eerder geformateerd dus nadat ik veel forums had gelezen snapte ik eindeijk wat er allemaal erachter zat.

me internet doet het nog steeds niet omdat ik volgens mij 70% van de drivers nog niet heb geinstalleerd ofzo.
ik moet volgens mij me moederbord nog installeren, maar heb geen idee hoe die heet.
als ik naar configuratiescherm ga > Hardware en dan staan er 5 dingen die niet werken of niet geinstalleerd zijn:
- Ethernet-Controller
- PCI-GeheugenController
- Ander PCI-Brugapparaat
- SM-Buscontroller

en bij Communicatiepoort (COM3) geeft hij dit aan:

Kan de instellingen voor dit apparaat niet bepalen.
Raadpleeg de handleiding van dit Apparaat en gebruik het tabblad Bron om de configuratie in te stellen. (Code 34)

ik geloof dat door deze dingen me internet geen verbinding kunnen maken want me internet kabel zit volgens mij in die communicatiepoort (COM3).
ik moet helaas nu weg maar ik zal mogenochtend wel weer terug zijn om meer info te geven als jullie erom vragen en ik hoop dat jullie morgen al wat hulpzame raadt voor mij hebben gepost :)

groetjes lebbugs

Heb je een merk-PC, ga dan op de site van de makers op zoek via Download naar Drivers. Naam en typenummer van je PC gebruiken. Geen merk-PC, ga dan naar de site van je moederbord en doe daar hetzelfde. Drivers om te downloaden: bijvoorbeeld Chipset, Audio, LAN. Staat meestal goed aangegeven op die sites. Weet je naam en typenummer van je moederbord niet, download dan Everest. Kijk in dat programma naar Moederbord, Moederbord, Naam moederbord.

tis een samengestelde pc dus geen merk-PC dan geloof ik :p maar als ik me moederbord installeer zijn me problemen dan verholpen?
met dat programma en dan moederboordnaam staat Onbekend....

ik kan alleen dit vinden:
Motherboard 08/24/2006-MS-7185-6A61FM4HC-00
Motherboard DMIMOBO: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO., LTD MS-7185
Motherboard DMISYS: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO., LTD MS-7185
Motherboard W7185NMS V1.8 082406 13:33:03
weet niet of je er wat aan hebt..
ik heb een tekstdocument geupload hier:
http://rapidshare.com/files/34949599/Report.txt.html

hier heeft everest z'n beetje alles opgeslagen over de gegevens van me pc geloof ik

Ga naar de MSI-site en gebruik Live Update om je drivers te laten updaten. En anders met de hand zoeken. Zoals mrmusic al was gaan doen. :)

Laatst bewerkt:
Boeing_737 ik heb geen internet nog op die pc omdat hij me kabel niet kan vinden die er wel in zit!

maar

nVidia SATA RAID Driver (For floppy driver) is toch nodig wanneer je 2 hardeschijven in raid "0" staan ofzo ? .. dat is bij mij niet meer het geval. dus niet nodig ?

- NVIDIA nForce4 System Drivers
- AMD Cool and Quiet Driver
ik installeer die wel.. bedankt alvast als het werkt :p

jullie horen zometeen nog wel van me

BEDANKT JONGENS :thumb: hij doet het weer alleen ik wil nu windows xp activeren ( die key) en dan zegt ie dat ik het aantal keren met activeren heb overschreden... moet ik nu een nieuwe kopen? wat is door voor onzin!:mad:

Dat wordt dus bellen met Microsoft en de problemen even uitleggen, lukt meestal wel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan