Drivers Nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tijme

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2009
Hallo helpmije'r's

Ik heb een HP Pavilion dv7 4020SD

Hier staat nu windows 7 home premium 64bit op. Nu wil ik ook een programma installeren ( Tacx Fortius ) Alleen dit programma werkt alleen op 32 bit systemen.

Nu wil ik dus op mijn laptop (Hp pavilion dv7 4020SD) windows 7 32 bit installeren.

Maar ik kan de drivers niet vinden. ik heb net naar hp gebeld en die zeggen dat de drivers niet op de site staan en dat ze nieuwe drivers niet ondersteunen.

Wat nu? is er nog een oplossing om er 32 bit op te zetten? en zijn er nog ergens drivers van mijn laptop?

PS : ik heb de tacx fortius service ook gebeld en die zeggen dat ze echt alleen 32 bit ondersteunen

Alvast bedankt,,
Tijme

De vraag is niet 'of' er 'ergens' drivers voor je laptop zijn, het antwoord ligt opgesloten in het antwoord van HP dat ze voor je machine geen 32 bits drivers hebben gemaakt. Dit wil niet zeggen dat het nooit zou kunnen werken, maar da's een kwestie van de 32 bits versie installeren en naa installatie proberen en proberen met diverse drivers,

Laatst bewerkt:
Ok maar ik heb dus een probleem als het niet werkt met de drivers na dat ik het windows 7 32 bit heb geinstalleerd want dan werkt mijn laptop dus niet meer xD

HP:
Je kan de drivers die er nu op staan ook niet krijgen

Laatst bewerkt door een moderator:
Tenzij je een 2e partitie hebt, als je daarop installeert dan kun je experimenteren.
Als je vooraf je bestanden backupped en het gaat niet goed, dan kun je middels recovery snel de oude situatie herstellen.

Laatst bewerkt:
Mmmmm... dat is idd een optie. ik kijk wel even wat ik er mee ga doen. nog even naar een andere oplossing zoeken misschien door een Virtual Maschine te instaleren.

Ik meld de oplossing als ik er een heb!

Mmmm helaas zitten er niet de hp drivers bij van de vinger herkenning en alles. :(

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan