drivers not installed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar gaan we weer, complete onzin die je vertelt!!:evil:

Wil je drivers van b.v. Dell, ga dan naar de download-pagina van Dell, geef je typenummer in en daar staan ze allemaal keurig op een rij, speciaal voor jouw systeem, up to date en helemaal gratis.
En dat geldt voor ELKE PC fabrikant en ook voor ELKE fabrikant van moederborden.

Het even opzoeken van onboard-drivers is het meest eenvoudige wat er is.

Vaak is het wat moeilijker bij losse rand-apparatuur van onbekende inheemse merken, maar dat is iets heel anders!
Hey mrmusic ik reageer gewoon niet meer op vragen als drivers op halen dan zo makkelijk is waarom staat de data base er dan zo vol mee alles wat je weet is makkelijk ik trek me lekker terug ik begrijp de taal ook niet hellemaal en voldoe gewoon tot het eind van het jaar mijn contobutie geld ik ben niet boos maar mischien is dit makkelijker het gaat jullie goed Nixs

Dan zou dit de driver moeten zijn

helaas moet ik vaststellen dat de epox-site nog steeds platligt; wat me doet vrezen dat er iets ernstig fout is; zou het mss toch mogelijk zijn me een andere link te geven voor de driver in kwestie?

Hoi !

Op de originele Epox-site kom ik ook niet< maar deze misaschien: http://www.nodevice.com/driver/company/EPoX.html ?

Greetz,

Harry.

hierop vind ik de juiste niet, namelijk EP-8HDA3+ ... die staat er niet bij, en ik durf geen andere te nemen, omdat ik best niet zomaar kan knoeien met mn bios denk ik?

ik vind het gewoon zo vreemd dat die epox-site al drie dagen plat ligt, is dit mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan