drivers pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

corvette016

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2004
hallo allemaal

ik wil een pc formateren met zo'n product recovery cd rom. Volgens mij staat daar ook alleen maar windows xp op ik ben dus bang dat als ik de pc heb geformateerd dat hij niks meer ziet zeg maar dus ook geen netwerkkaart weet iemand misschien hier iets op dat ik mischien een driverset kan downloaden van mijn moederbord.

grts

hehe ja ik vind nu ook een cdrom met drivers en utility dus ik heb de drivers gevonden dus ik denk dat het nu wel moet lukken :thumb: dus op hoop van zegen dan maar :P

nou ik heb windows op nieuw geinstaleerd maar hij vroeg geen product code en ik hoefde ook geen drivers te instaleeren kan dit kloppen of heb ik wat fout gedaan ?

Hoi !

Dan heb je een PC van Del, HP, Acer o.i.d. ?

De z.g. royal-OEM's hebben een deal met Microsoft, waardoor je recovery-CD de hardware herkent en er verder niets nodig is !

Ten overvloede: dit geld dus niet voor voor-geinstalleerde PC's van de plaatselijke PC-boer !

Greetz,

Harry.

ja idd ik heb een pc van fuitsu en daar is ook de recovery cd van dus ik denk dat dat idd zo is. hij herkende allepoorten al zoals onboard netwerk kaart etc.dus dit is normaal omdat ik dus zo'n oem versie heb van windows ?

Hoi !

Ja, hoor !

Fujitsu-Siemens is ook een van de royal-oem's !

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan