Drivers Samsung NP-N210-JP02NL Netbook

Status
Niet open voor verdere reacties.

argos50

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Goedenmorgen,

Ik heb hier een netbook van samsung en heb daar win 7 Home Premium 64 bits opgezet maar kan de drivers van de grafische kaart niet vinden. Heb al bij op website van Samsung zelf gekeken en daar Samsung Update Plus geinstalleerd maar die geeft aan dat alles ok is. Ook div andere Driver Scanners laten zoeken maar die vinden helemaal geen grafische updates. In Apparaatbeheer geeft hij aan dat bij Beeldschermadapters de STANDAARD VGA GRAFISCHE ADAPTER is geinstalleerd en bij Overige Apparaten staan NETWERKCONTROLLER en VIDEOCONTROLLER met een uitroepteken gemarkeerd. Ook de resolutie van het beeldscherm kan ik niet wijzigen. Staat op 800x600. Waar kan ik netbook updaten zodat alle drivers up to date zijn?

Mijn dank is groot,
argos50

Laatst bewerkt:
Meschien kan je met speccy kijken of hij een andere kaart aan geeft. download deze maar even en kijk dan hoe je kaart heet: http://www.piriform.com/speccy
Druk op bestand en publiceren op het web en plak dan de link hier.

gr pascal

-----------
Oke hier kan je ook andere dingen mee zien... toen ik dit tikte was er nog geen bericht ;p

Laatst bewerkt:
Graphics
Monitor
Naam Algemeen PnP-beeldscherm op Standaard-VGA grafische adapter
Huidige resolutie 800x600 pixels
Werkresolutie 800x560 pixels
Status ingeschakeld, primaire , VgaCompatibel
Monitorbreedte 800
Monitorhoogte 600
Monitor Bpp 32 bits per pixel
Monitorfrequentie 1 Hz
Apparaat \\.\DISPLAY1\Monitor0
Standaard-VGA grafische adapter
Type geheugen 2
Versie stuurprogramma 6.1.7600.16385
OpenGL
Version 1.1.0
Vendor Microsoft Corporation
Renderer GDI Generic
GLU Version 1.2.2.0 Microsoft Corporation
Waarden
GL Extensions

Dit geeft hij aan bij speccy, en in link van samsung is alleen maar te downloaden voor XP en Win 7 32 bits.

De volgende keer eerst nadenken voordat je 'zomaar' het besturingssysteem vervangt door een andere. (Windows 7 32-bits naar Windows 7 64-bits).
Je zit nu vragen te stellen die je eigenlijk van tevoren al had moeten stellen: Heb ik alle drivers wel?

hier de officiële ondersteunings-webpagina van je apparaat.

VGA driver voor W7 64-bits zou hier kunnen/moeten staan.
M.b.t. Networkcontroller hangt het er maar vanaf of het voor bedraad of draadloos is.
Voor bedraad is een werkende driver:
hier een algemene Marvell Yukon driver installer voor Windows 32-bit/64-bit
hier drivers voor specifiek Windows 7 64-bit

Tijs.

Heb eigenaar gebeld van netbook en na lang nadenken viel het hem in dat hij me de verkeerde usb stick meegegeven had, moest win 7-starter 32 bits zijn.
We zijn dus maar weer opnieuw begonnen en nu zal alles wel goed komen, denk ik.
In ieder geval bedankt voor het meedenken.

argos50.

Wel beter, idd, want je netbook is niet echt geschikt voor een volledige versie Windows 7, dus Starter is prima.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan