[Drivers] Toshiba L300-1bf [PSLB8E-019011DU]

Status
Niet open voor verdere reacties.

wolfpace

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2009
Goede Middag,

Ik heb hier een laptop liggen ooit eens gekregen van kpn maar nu heb ik hem opnieuw geinstalleerd en kan de drivers van die laptop niet installeren het gaat om 2 drivers:
sm-bus en een PCI driver voor signaalsterkte + bestand overdracht (zal wel bluetooth of infrarood zijn) aangezien wireless al geinstalleerd is.

ik er bij geen driver cd/dvd gekregen en via elke toshiba site (ook asia) zijn die driver niet verkrijgbaar heeft iemand HEEEEEEL toevallig een iso van de driver cd/dvd voor mij of kan iemand mij door verwijzen naar een locatie waar deze drivers wel staan?

Bij voor dank,

Wolfpace:cool:

EDIT: Ik zie zojuist dat mrmusic een vergelijkbare oplossing heeft gegeven.

Ga naar deze site

Verder dan onderstaande kwam ik niet, want je subtype ("Short model No") lijkt verkeerd te zijn aangegeven. Ik vermoed overigens dat die laptops per subtype niet zo veel van elkaar verschillen, dus je zou gewoon kunnen kijken wat er gebeurt als je van (alle) subtypen de drivers ophaalt en uitprobeert.

EDIT: Zie in een posting hieronder dat mrmusic gezien heeft dat het niet een Toshiba Satellite Pro is maar een Toshiba Satellite. Ik heb verkeerd gekeken.

attachment.php

Succes,

Tijs.

Bijlagen

• toshiba_L300.JPG
    toshiba_L300.JPG
    28,6 KB · Weergaven: 297
Laatst bewerkt:
De subtype PSLB8E staat er wel gewoon hoor, is alleen geen Satellite Pro maar normale Satellite L300 series

De subtype PSLB8E staat er wel gewoon hoor, is alleen geen Satellite Pro maar normale Satellite L300 series

@mrmusic: 2 zien meer dan 1, zo blijkt wel... :)
Je hebt het beter gezien dan ik. :thumb:

Tijs.

@mrmusic: 2 zien meer dan 1, zo blijkt wel... :)
Je hebt het beter gezien dan ik. :thumb:

Tijs.

Blijkbaar niet anders hadden jullie gelezen dat ik ALLE sites van Toshiba websites al heb geprobeerd en onder de type en model gezocht ik heb meer dan 2K drivers geprobeerd en doe toch zo dagelijks 20 laptops en desktops.

Maar wat nou als zowel dnties als ik de drivers daar gewoon zien staan, want ze staan er echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Om je nog even te overtuigen, ook beschikbaar voor Vista en Win 7!

fbduhk.png

@wolfpace: Graag bij elke volgende vraag die je ooit gaat stellen hier op het forum er direct bij melden dat alle adviezen vanuit het forum automatisch door jou in de wind geslagen worden.

Tijs.

dat doe ik niet thijs maar die drivers op de toshiba website heb ik al ge probeerd de vista/xp en win7 versies ook de 64bit versies mischien dat 1 van die competable waren maar blijkt helaas niet het geval te wezen.....

Dat is iets heel anders dan zeggen dat de drivers niet op de site staan....

En daarnaast weet ik zeker dat Toshiba correcte drivers publiceert, maar ik denk ook bijna zeker te weten waar de schoen wringt....

Wel eens van chipset drivers gehoord????

ja ik heb de driver van de Intel GL40 ge download van de intel site af maar mocht ook niks helpen ik heb de laptop naar kpn gestuurd hun gaan er naar kijken want er is iets niet goed met dit ding ik heb alle driver die ik ben tegen gekomen voor deze met & model laptop geprobeerd maar niks werkt...

bedankt voor het mee denken.

ja ik heb de driver van de Intel GL40 ge download van de intel site af maar mocht ook niks helpen ik heb de laptop naar kpn gestuurd hun gaan er naar kijken want er is iets niet goed met dit ding ik heb alle driver die ik ben tegen gekomen voor deze met & model laptop geprobeerd maar niks werkt...

bedankt voor het mee denken.

Je moet ook de chipset drivers van de Toshiba site hebben...........................

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan