drivers update

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmm1963

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2008
Berichten
192
ik vraag me al een tijtje af.hoe ik aan de niuewste drivers kom voor mijn asus EAH4850 matrix.ja ik kan naar de site van ati maar dan zie ik staan ati radeon.als ik naar de site van asus ga zie ik dat er voor xp geen niuewe drivers meer gemaakt worden.
terwijl op de site van ati wel . maar kan dan aleen ati radeon drivers downloaden.
dat lijk mij een heele andere kaart.hier voor had ik nvidia kaarten dat was nooit een probleem om de niuewe drivers te downloaden..wie heeft er voor mij een tip bij voorbaat bedank:thumb::thumb::thumb:
 
Toch echt gewoon bij ATI, dan kiezen voor Radeon en dan de 4800 serie, dat is jouw kaart
 
Toch echt gewoon bij ATI, dan kiezen voor Radeon en dan de 4800 serie, dat is jouw kaart

klopt!

ik heb deze kaart toevallig ook.
Vraagje heb je er problemen mee dat je op zoek bent naar drivers? (ik namelijk wel)
 
klopt!

ik heb deze kaart toevallig ook.
Vraagje heb je er problemen mee dat je op zoek bent naar drivers? (ik namelijk wel)
nee ik heb er geen probleemen mee om de drivers te vinden.u kunt ze gewoon op de site van asus downloaden.let wel op smart dochter werkt niet met deze kaart.
daar voor in de plaats heben ze asus iTracker mvg mmm1963:thumb::thumb::thumb::thumb:
 
nee ik heb er geen probleemen mee om de drivers te vinden.u kunt ze gewoon op de site van asus downloaden.let wel op smart dochter werkt niet met deze kaart.
daar voor in de plaats heben ze asus iTracker mvg mmm1963:thumb::thumb::thumb::thumb:

nee ik bedoelde niet problemen met opzoeken van drivers maar of je problemen hebt met de videokaart en dat je daarom op zoek bent naar drivers. :)
 
nee ik bedoelde niet problemen met opzoeken van drivers maar of je problemen hebt met de videokaart en dat je daarom op zoek bent naar drivers. :)
nee ik zoek drivers om dat ik ook games speel.verder heb ik geen probleemen
mvg mmm1963:thumb::thumb::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan