Drivers updaten GeForce 8600M GS

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekfct

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jul 2006
- Hoi

Als ik Far Cry2 opstart, komt mijn laptop met een waarschuwing dat ik mijn drivers moet updaten. Hierom werkt het spel echter wel. Maar als ik via NVidia.com nieuwe drivers wil downloaden en installeren, krijg ik te zien dat ik de drivers van de acer site af moet halen.
Dit heb ik gedaan, deze drivers geinstalleerd, maar nog steeds dezelfde waarschuwing.

Nu hoorde ik van iemand over de site laptopvideo2go.com. Hier kun je de inf bestandjes van de nieuwste drivers aanpassen zodat deze wél op je laptop willen installeren. Daar heb ik de nieuwste 180.42 drivers gedownload, en met succes geinstalleerd. Als ik dan Far Cry 2 wil openen, krijg ik die waarschuwing niet meer, maar start FC2 in een venster, zonder beeld, maar wel met geluid.

Ik heb nu de drivers weer teruggezet, maar dan krijg ik natuurlijk weer die waarschuwing. Wat kan ik nu het beste doen?

Alvast bedankt ;)

Niek

Het totaalplaatje gaat om een Acer Aspire 7520G met een Geforce 8600M GS.

Laatst bewerkt:
Je kan toch gewoon de drivers van NVidia installeren. Ik heb een Medion pc en je moet de drivers van Medion gebruiken maar net als jouw vond FarCry deze drivers ook niet goed. Van de NVidia site gehaald en geinstalleerd en draaien als een zonnetje.
Geeft ie een foutmelding als je ze wilt installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan