drivers updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

rutger666

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2008
Ik moet mijn drivers van mijn videokaart updaten maar het lukt me maar niet, telkens als ik een besturingssysteem kies, is die nooit compitabel met de updater. Ik heb een nVidia 7500 LE Turbocache en windows vista home premium, weet iemand misschien wat het probleem is ?

bij voorbaat dank

Betreft dit een merk pc of laptop? Zo ja, dan kan het zijn dat je de drivers via de site van de fabrikant van je pc/laptop moet downloaden.

En dan is er nog het probleem dat vista nog niet bestond ten tijde van deze kaart en misschien daarom dus niet kan worden geupdate. De kaart ondersteund voor zover ik kon vinden ook geen directx 10. Maar goed, ik krijg de melding zelf niet, dus ik kan er volledig naast zitten hoor!

Is dit de driver die je geprobeert hebt? http://www.nvidia.com/object/winvista_x86_178.24_whql.html

Laatst bewerkt:
Hey bedankt voor je snelle reactie!

De PC is van HP.

Vista bestond wel ten tijde van deze kaart want ik kocht deze computer met vista erop en die kaart er in, ik heb wel directx 10 geïnstalleerd. Maar ik weet echt niet wat het probleem is, eerst problemen met mijn beeldscherm die het niet meer deed en nu kan ik ook geen spellen meer spelen :S

Ja en die driver update die jij bedoelde heb ik al geprobeerd maar die werkt niet. Hij zegt: 'The NVIDIA Setup program could not locate any drivers that are compatible with your current hardware. Setup will now exit.'

De eerste zin die in de link staat beschrijft precies wat jij ermee kan...

Ik heb programma gebruikt en hij heeft ook verscheidene zaken ge update maar toch is het probleem nog niet verholpen :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan