Drivers updaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ic3man

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2008
Hallo allemaal,

Ik vroeg mij af of iemand een programmatje weet om je drivers automatische up te daten.
Ik heb net namelijk alles af lopen te zoeken maar ik kan de driver voor mijn videokaart niet vinden.

Ik heb een Sony vaio VGN-FW21M laptop. Mijn oc is windows vista.
video kaar: ATI Mobility Radeon HD 3470

Ik kan de drivers nergens vinden. Ik heb al op de site van Ati en sony gezocht maar geen succes. Kon alleen voor oc xp vinden maar daar heb ik niets aan. En voor vista staat de videokaart er niet bij :S

Nu vroeg ik mij af....... weet niet iemand een programmatje die automatische drivers kan updaten en checken.

Grtz, Ic3man

Laatst bewerkt:
driver checker

Hoi,

Ik heb het progje "driver checker" geinstalleerd, maar ik kan nergens vinden of dit een veilig programmaatje is? Ben een beetje huiverig om, nadat ik een check heb gedaan, 20 drivers up te daten.
Wie weet of ik dit veilig kan doen????

Bij voorbaat dank,

TheLord:thumb:

Installeer een ander programme en kijk of je dezelfde updates voorgeschoteld krijgt?

Installeer een ander programme en kijk of je dezelfde updates voorgeschoteld krijgt?

Heb ik gedaan en krijg er dan een stuk of 7 minder, maar wel veel dezelfde.
Nu heb ik de vraag ook voorgelegd aan CHIP en die gaven als antwoord dat wel veilig was, ook omdat McAfee deze site checkt.
Gebruik het programma, moet ik mij registreren, wordt ik doorgelinkt en wat krijg ik te zien: not trustfull site (via de add-on WOT (web of trust) van Firefox).
Nu snap ik er de ballen niet meer van.....

Groeten

TheLord

Nou ik kan je garanderen dat DRIVER CHECKER een veilig progje is.... Ik maak namelijk ook gebruik van DRIVER CHECKER en ben daar heel te vrede mee.... Het progje houd zelfs je driver bij... dusssss je pc/lappie is altijd up to date met je drivers...

Let wel driver checker v2.7.2 is niet compatible met Vista... Daarvoor moet je Driver Checker v2.7.3 nemen...

Veel succes

Gr NickLatu

Nou ik kan je garanderen dat DRIVER CHECKER een veilig progje is.... Ik maak namelijk ook gebruik van DRIVER CHECKER en ben daar heel te vrede mee.... Het progje houd zelfs je driver bij... dusssss je pc/lappie is altijd up to date met je drivers...

Let wel driver checker v2.7.2 is niet compatible met Vista... Daarvoor moet je Driver Checker v2.7.3 nemen...

Veel succes

Gr NickLatu

Bedankt voor je reactie.

Zoals gezegd heb ik ook een ander progje geïnstalleerd, DriverMax, ook daarbij krijg ik veel van hetzelfde. Nu heb ik via dit progje een driver geïnstalleerd en nog geen problemen gehad. Ik wil nu een andere driver installeren: Intel(R) ICH8 Family SMBus controller 283.
Stap voor stap gaat het goed, zelfs digitaal ondertekend, echter wanneer ik wil installeren krijg ik de melding van Windows dat die de uitgever niet kan achterhalen. Dan stop ik er maar mee......

Misschien dat jij weet of ik toch door kan gaan?

Bedankt voor je reactie.

Zoals gezegd heb ik ook een ander progje geïnstalleerd, DriverMax, ook daarbij krijg ik veel van hetzelfde. Nu heb ik via dit progje een driver geïnstalleerd en nog geen problemen gehad. Ik wil nu een andere driver installeren: Intel(R) ICH8 Family SMBus controller 283.
Stap voor stap gaat het goed, zelfs digitaal ondertekend, echter wanneer ik wil installeren krijg ik de melding van Windows dat die de uitgever niet kan achterhalen. Dan stop ik er maar mee......

Misschien dat jij weet of ik toch door kan gaan?

Goede morgen TheLord (DeHeer)...

Ik heb wat researche gedaan voor je en ik moet je zeggen dat ik, van te voren, niets van DriverMax weet en gehoord heb. Maar ik moet je zeggen dat ik toch wel te spreken ben over DriverMax, dit door reviews te hebben gelezen. Het is ook erkend door het wel bekende tijdschrift COMPUTER!TOTAAL, wat alles toch wel goed onder de loep neemt. Zij nemen de zaakjes wel serieus. Zo om het ff kort te maken, zou ik gewoon alles accepteren wat er voorgeschoteld word.
Ik durf dat risico wel te nemen, maar zal er zeker van zijn om altijd eerst een back-up te maken van de drivers, wat met DriverMax ook gemaakt kan worden.

Nou veel succes en hoor het wel hoe het is gegaan...

Gr NickLatu

Laatst bewerkt:
Maar bedenk wel : If it ain't broke, don't fix it!

Je zult niet of nauwelijks verschil zien in de prestaties van de PC.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan