Drivers updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

artisjok

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2014
Hmm ik weet dat ik misschien in de verkeerde categorie zit en/of dat de vraag al gestelt is maaarr hoe update ik me drivers ik heb een custom pc met alles van aparte merk zou ik dit manual moeten doen dus bijv naar de fabrikant sites en hoe kan ik een lijstje van al mijn hardware vinden van wat er in mijn pc zit en dit zonder helptools zoals driver uptodate software enzo

Gebruik nooit een programma om je drivers te laten updaten, de kans is zeer groot dat je aan de verkeerde drivers vast zit. Probeer eens het dxdiag commando in command prompt waardoor je vrijwel alle specificaties van je systeem ziet. Noteer dit en ga eens op zoek naar de drivers van bijvoorbeeld je videokaart, moederbord dat soort zaken.

Gebruik nooit een programma om je drivers te laten updaten, de kans is zeer groot dat je aan de verkeerde drivers vast zit. Probeer eens het dxdiag commando in command prompt waardoor je vrijwel alle specificaties van je systeem ziet. Noteer dit en ga eens op zoek naar de drivers van bijvoorbeeld je videokaart, moederbord dat soort zaken.

dat dacht ik al,, ik heb namelijk mijn drivers up to date zo te zien maar battlefield hardline loopt sinds 2 weken soms vast dan moet ik ctrl alt + delete doen enzo en weer reconnect 1 keer per dag gebeurt dit ongeveer enige idee?

Laatst bewerkt:
Gebruik nooit een programma om je drivers te laten updaten, de kans is zeer groot dat je aan de verkeerde drivers vast zit.

Er is inderdaad veel rommel in omloop op dat gebied, maar die van IOTBIT is zeer betrouwbaar.

Gebruik nooit een programma om je drivers te laten updaten
:thumb:

Als je Speccy installeert op je pc weet je na de scan welke merken chips er op je moederbord zitten voor netwerk ( LAN en WiFi ), Audio, USB etc.
Dan ga je naar de website van de fabrikant ( Intel, Realtek, Atheros etc ) en download daar de meest recente driver voor jouw chip / systeem.
Op die manier weet je zeker dat je geen ongevraagde zooi ( adware etc ) op je systeem krijgt.:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan