drivers USB

• Onderwerp starter Onderwerp starter HdK
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

HdK

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2006
Hallo,

Nu heb ik een probleem. Ik mis namelijk de drivers voor mijn usb. Mijn usb-apparaten worden niet meer herkend. Nu is er mij verteld dat er een patch voor is. Weet iemand toevallig waar? ik heb namelijk al stad en land afgezocht, ma kan ze niet vinden.

Alvast bedankt,:thumb:

HdK

Drivers? Voor je usb aansluiting, of randapp., wat wil je precies hebben?

drivers

Hallo,

Het gaat dus eigenlijk om drivers voor mn usb met betrekking tot massaopslag. Men had het over een sis usb patch?!?

bedankt,

HdK

windows 95 of 3.11

Lange Pier zei:
:D

Handig als je het OS erbij vermeld.:rolleyes:
Met XP heb je alleen SP1 of 2 nodig.

jij snapte hem :D

puppie zei:
jij snapte hem :D

Tja, ben wel dom, maar niet slim, oftewel, onderontwikkeld, maar boven niet.:rolleyes:

Maar, vergeten te melden dat de chipsetdrivers vaak ook nog belangrijk zijn, vooral als het een Via chipset is.

oplossing?

Hallo,

Het gaat hier om het OS XP, en ik heb bij bijde problemen. Webcam en printer hebben geen problemen.

EDIT: SP 2 is geinstalleerd, Gigabyte MOBO

Bedankt alvast,

HdK

Laatst bewerkt:
Tja, dat wordt een lastige, zijn het dezelfde aansluitingen waarop ze zijn geprobeerd, printer en degene die niet herkent worden ? of de ene USB1.1 en de andere USB2.0?
Staan er ook uitroeptekens in apparaatbeheer?

reactie

Het gaat hier dus om massaopslag wat het niet doet. Allebei of allemaal voorzien van USB 2.0.

EDIT: Er staan geen uitroeptekens in apparatenbeheer

Indien je reboot zonder die USB apparaten, en je koppelt ze dan aan, wordt er dan geen nieuwe hardware gevonden?, indien wel, dan kun je naar schijfbeheer gaan om te zien of ze daar wel bij staan, maar geen schijfletter krijgen omdat er andere apparaten in de weg zitten, vaak cardreaders, of virtuele cd/dvd drives.

Zo niet, zoek alle inf files beginnend met USB in de inf map onder windows, rechtermuisklik op die files en kies voor installeren, je weet 't niet, hè.

nieuwe reactie...

Ik heb even gekeken, maar het werkt niet. Allebei de opties die nog open stonden werken niet. En de "Sis USB patch" zegt jou niets?

Groeten,

HdK

sis usb patch
gebruiken op eigen risico.
na de tijd niet aankomen met .....nu doet usb niks meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan