Drivers van instalatie cd halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

adje30

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2001
Hallo,

Ik heb hier instalatie cd/roms van packerd bell, maar nu wil ik niet het hele packerd bell circus erop hebben dus installeer ik gewoon een andere versie van windows 98.
Maar nu heb ik een probleem om de drivers te vinden maar die staan wel op de cd roms kan ik die er ook apart van afhalen? Ik heb het al eens geprobeerd maar het lukt me niet maar het moet toch kunnen dacht ik zo. Wie weet hier wat op?

Zelf heb ik het zo gedaan met een Dell pc.
Als je die drivers van naam weet kun je ze naar je installmap of wat dan ook kopieren en vervolgens installeren.
Maar als je niet weet welk nr of naam ze hebben :confused:

Je zult de mappen goed door moeten kijken. Ze houden er altijd een soort systeem op na. Meestal op de 2e cd. Stel dat je drivers moet updaten......waar zou je dat dan gedaan hebben?

Je kunt je hardware achterhalen door Everest te downloaden. Deze vertelt je precies wat je aan hardware op je pc hebt. Misschien vind je het dan wel op de cd's. Anders ga je aan de hand van die Everest-gegevens gewoon zelf je drivers halen. Ben je nog uptodate ook.

Geplaatst door adje30
Hallo,

Ik heb hier instalatie cd/roms van packerd bell, maar nu wil ik niet het hele packerd bell circus erop hebben dus installeer ik gewoon een andere versie van windows 98.
Maar nu heb ik een probleem om de drivers te vinden maar die staan wel op de cd roms kan ik die er ook apart van afhalen? Ik heb het al eens geprobeerd maar het lukt me niet maar het moet toch kunnen dacht ik zo. Wie weet hier wat op?

Die ga je waarschijnlijk niet op recovery cd vinden. Wat je nog kan proberen : Ga naar de site van Packard B(H)ell en klik support. Volg de instuctries en vul je serienr. van je PC in. Daar kan je misschien nog iets vinden (wat twijfelachtig is)

Ik ken geen Packard Bell maar adje30 heeft het wel over installatie cd's. Als er inderdaad alleen een recovery cd is dan lijkt Everest me sneller gaan dan de site van Packard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan