drivers verschillen met mobo.

Status
Niet open voor verdere reacties.

don vito

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2005
hoi,

ik heb sinds enkele dagen windows xp geinstalleerd op men nieuwe pc, had daarvoor vista eraf gesmeten. natuurlijk werkt de bijgeleverde cd met alle drivers (voor mobo ed) enkel met vista, dus ga ik eerst op zoek naar de drivers voor men mobo. men mobo: asus m2n-te/s socket am2. op de site van asus staat men mobo niet vermeld ( http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us ), er staan wel 2 afgeleiden zoals m2n-e of m2n-e sli. welke zou ik nemen? heb nu al de drivers van m2n-e gedownload, maar voorlopig wacht ik nog wel even om die te installeren. weet immers niet of het kwaad kan indien ik de verkeerde drivers installeer.
ik hoop op een snelle reactie, alvast bedankt.:)

Hoi,

Zou het de ts staan voor tele sky staan want di staat er wel bij.

Modag

dank voor de snelle reactie ;)

heb er geen flauw benul van of die te/s voor tele sky staat. ik hoop dat het geen kwaad kan moest ik die installeren, wss krijg ik wel een of andere foutmelding moesten ze niet geschikt zijn. nuja, zal het effe proberen, ik laat het dan wel weten of ze al dan niet werken

Hoi,

Kan geen kwaad meld zich wel als het niet de goede zijn.

Modag

yep, drivers werken, had weliswaar niet die van tele sky gebruikt maar die van m2n-e.
dank voor de hulp en tot de volgende :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan