Drivers videokaart vanzelf verwijderd

• Onderwerp starter Onderwerp starter JM16
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JM16

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2008
Drivers videokaart kunnen niet worden geladen!

Hallo allemaal,

Vanmiddag startte ik de pc op en het scherm begon vreemd te doen. Ik wist dat het aan de videokaart moest liggen, dus ik ging in apparaatbeheer kijken. De videokaart bleek inderdaad niet meer te werken dus ik ging naar de nvidia site om te kijken of er een nieuwe update is.

Ik liet hem automatisch zoeken naar mijn huidige versie van mijn videokaart, maar hij vond niets. Toen heb ik dus maar gewoon de nieuwste drivers gedownload en deze geïnstalleerd. Dit bleek te werken en nu doet hij het gewoon weer goed.

Mijn vraag is dus: Hoe kan een videokaardriver zichzelf verwijderen?

ik ben op het moment aan het scannen naar eventuele virussen, misschien dat dat de oorzaak is. Het kan misschien ook wel stof zijn die dit veroorzaakt.

Greets Jelmer Mulder (JM16) Het is nu btw eigenlijk JM18

Laatst bewerkt:
misschien heb je per ongelijk zelf wat verwijdert door middel van een register cleaner bijvoorbeeld...

nee, vanmorgen deed die het nog en vanmiddag in één keer niet meer. Vanmorgen niets verkeerd gedaan, ik weet het zeker. Probleem was trouwens opgelost, maar is nu weer terug. Drivers doen het gewoon allemaal nog, maar zodra ik Modern Warfare II ga spelen crashed die na 20 seconden spelen. Ook als ik in een msn bericht backspace inhoudt, dat hij dat error geluid geeft, wordt geluid vaag en begint alles na paar seconden op het scherm te knipperen.

Héél erg vaag allemaal

JM16 (Jelmer)

Oké, probleem was opgelost. Het is nu echter weer terug, niets helpt. Drivers opnieuw installeren werkt ook niet. Na wat zoeken in apparaatbeheer ben ik er achter gekomen dat dit het probleem is:

"Besturingssysteem kan niet worden geladen".

weet iemand hier een mogelijke oplossing voor?

Mvg.

JM16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan