Drivers videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvbarneveld

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2006
Hoi luitjes,

Ik zit met een vervelend probleempje, en deze luid alsvolgd.

Ik heb voor een paar maanden een videokaartje aangeschaft een sephire x800 Pro (AGP8x) 256mb om precies te zijn.

toen ik deze kaart aansgafte draaide mijn pc nog op win vista, vreemd genoeg draaide de driver goed onder vista en catalist control center werkte ook goed.

nu ik weer terrug ben gegaan naar win xp prof, wil de driver nog wel werken, maar ati catalist control center niet meer, hij instaleert het progje goed, maar wanneer ik de pc opstart krijg ik een fout melding, en hierdoor start catalist control center niet. erg vervelend, want met dit progje kan je de leuke fijne kneepjes afstellen van je kaart.

dus als iemand hier meer over weet hoor ik het graag!?

met vriendelijke groet;

Dvbarneveld:thumb:

heb je een goede Catalist drivers dan, eentje die ook op XP werkt?

Hoi,

Heb je framework 2.0 al geïnstalleerd?
Catalyst Control Center heeft deze namelijk nodig.

Gr,

Modag

als je framework nog niet geinstaleerd hebt, dan instaleerd catalyst deze voor je, dus ja die heb ik erop staan.:cool:

als je framework nog niet geinstaleerd hebt, dan instaleerd catalyst deze voor je, dus ja die heb ik erop staan.:cool:

Weet je dat heel zeker, de installatie instructies van ATI zeggen duidelijk dat je deze zelf geïnstalleerd moet hebben voordat je de catalyst software installeerd.

ATI zei:
Installing the .NET Framework

The CATALYST Control Center requires Microsoft .NET Framework prior to installation. The CATALYST Control Center is an application that allows you to control the configuration of your ATI product. You can verify that you have the .NET Framework by checking in the Add/Remove Programs list in the Control Panel. If the .NET Framework is not listed, please download, and install it before proceeding. Microsoft .NET Framework

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan