Drivers voor Compaq Presario v6330

Status
Niet open voor verdere reacties.

a.veldman

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2002
Ben op zoek naar de drivers voor mijn Compaq Presario v6330 laptop,heb er windows xp pro opgezet ,maar kan de goede drivers voor netwerkkaart, wireless-lan en videokaart niet
vinden.
Wie kan mij eraan helpen.

Drivers Compaq

Het is dit type.Compaq Presario 6330 EA, heb met compaq contact gehad maar die gaven mij de verkeerde drivers

Voor Compaq Presario V6330EA Notebook PC : hier
HP Pavilion dv6330ea Notebook PC : hier

Succes,

Tijs.

Dan deze nog.

Als je daar niet mee komt, dan wordt de hardware blijkbaar automatisch ondersteund door Windows XP óf er zijn gewoon door HP/Compaq geen drivers voor gemaakt.

Welke drivers mis je eigenlijk?

Tijs.

Ok, (als je hebt): Geef de merk- en type-aanduiding van die apparaten.

Weet je dat niet, geef dan de volgende informatie (per apparaat waar je merk- en type niet van weet):
Start Apparaatbeheer (Start -> Uitvoeren -> devmgmt.msc)
Dubbelklik op het bewuste apparaat.
Ga naar tabblad Details en geef ons de VEN_XXXX, DEV_XXXX en ook de SUBSYS_XXXX identificatie die daar getoond wordt.

We horen het wel.

Tijs.

Drivers Compaq

NVIDIA nForce Networking Controller ,voor de videokaart NVIDIA GeForce Go 6150 en de wireless-lan zie ik er niet bij,volgens de technische ondersteuning van HP/Compaq moet dat er wel opzitten,misschien weet iemand dat.
Het type volgens de bios is: Presario V6000 RE407EA#ABH, Serie.nr:CNF6330SFB,en ik zoek een complete Nederlandse Handleiding voor dit type.

Drivers Compaq

Het is voor XP , heb ook nog iets gevonden van de Wireless-Lan en wel dit
Broadcom 802.11 Wireless Lan Adapter

Apart: Op basis je identificaties uit je laatste berichten kom ik uit bij een presario 6066?

Kijk even hier of de drivers aldaar je helpen kunnen.
Ik meen in ieder geval een werkende video-kaart en chipset driver daar te hebben gezien! (inclusief netwerkkaart) :)

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan