Drivers voor de instalatie instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Excalibur

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2002
Berichten
37
Ik wil op een nieuwe lege HD windows xp instaleren. Als ik dan de win xp cd laat draaien, dan geeft hij na het laden van ale gegevends de foutmelding:

*** STOP: 0x0000007E (0xC0000005, 0x00861338, 0xF9E853D0, 0xF9E850D0)

Na vanalles te hebben uitgezocht denk ik dat het in de driver van mijn64mb nvidia geforce mx400 zit. Nou vraag ik mij alleen af of ik de juiste driver ook kan instaleren voor ik met de instalatie van xp begin. Of dat ik dit op een andere manier kan oplossen? bepaalde instellingen in het bios ofzo. Het is me niet gelukt om aan een pci videokaart te komen dus dat is geen optie.
Hopelijk kan iemand mij verder helpen want ik heb verder echt alles geprobeert.

B.V.D
Remko
 
Ik denk niet dat het zozeer door je video kaart komt, als in je bios aangegeven staat dat Video trough agp moet dan (en zo niet dan nog) zul je altijd beeld hebben. Als je nog geen drivers geinstaleerd hebt pakt je adaptor altijd een standaard waarde die altijd te lezen is op je scherm en bij het laden van windows setup wordt er altijd een vga omgeving geladen die zichtbaar moet zijn.
Als ik moet gokken is de cd die je wilt gebruiken niet helemaal lekker, mischien wel beschadigd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan