5i5
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 jan 2009
Ik wil een aantal drivers voor Kubuntu installeren, ik heb de drivers voor Windows, maar die zijn dus niet te gebruiken voor Linux. Is er iemand die alternatieven weet? Ik hecht vooral veel waarde aan het internet, want het beeld en geluid werkt nu natuurlijk ook ok.
Hier zijn de namen van mijn hardware met daaronder de drivers die ik gebruik voor Windows:
Single-chip IEEE 802.11b/g WLAN
Atheros AR5007EG - (Voor draadloos internet)
ATI Mobility Radeon™ HD 3470 Graphics:
ATI Catalyst(TM) - (Als beeldbesturingsprogramma, hoeft natuurlijk niet maar misschien handig.)
Realtek Audio HD - (Voor geluid, hoeft natuurlijk ook niet maar handig voor mixer.)
Als het kan graag een kleine tutorial/uitleg erbij. Ik ben namelijk nieuw met (K)Ubuntu, dus is dit een van de eerste dingen die ik er mee moet leren.
Hier zijn de namen van mijn hardware met daaronder de drivers die ik gebruik voor Windows:
Single-chip IEEE 802.11b/g WLAN
Atheros AR5007EG - (Voor draadloos internet)
ATI Mobility Radeon™ HD 3470 Graphics:
ATI Catalyst(TM) - (Als beeldbesturingsprogramma, hoeft natuurlijk niet maar misschien handig.)
Realtek Audio HD - (Voor geluid, hoeft natuurlijk ook niet maar handig voor mixer.)
Als het kan graag een kleine tutorial/uitleg erbij. Ik ben namelijk nieuw met (K)Ubuntu, dus is dit een van de eerste dingen die ik er mee moet leren.