drivers voor laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Er is iets misgegaan met het recovery gedeelte van een laptop (sky powernote A4231).
Nu heb ik win XP opnieuw geinstalleerd, maar kan voor de volgende hardwareonderdelen de drivers niet vinden.
Heb voor beide producenten al op de site zitten zoeken, maar kan niet letterlijk de hardware vinden. Wie kan me voorzien van adviezen en me verder helpen???

Hardwareoverzicht:

moederbord chipset:
via vt8367 apollo kt333

videokaart:
ata mobility radeon 9000

geluidskaart:
via ac'97 enhanced audio controller

netwerk:
via compatible fast ethernet adapter

usb:
via vt83c572 pci-usb controller

Ik hoop dat iemand me kan helpen...

kijk eens op deze site

Kijk voor je probleem eens op de volgende site:

http://www.driversguide.com/

klik linksboven op "member login" en vul als loginname in: drivers en als password: all

Er bestaat geen driver, of je kunt hem hier wel vinden...

suc6

ik heb met everest gekeken en alle info gevonden.. Alleen op de site driverguide nog niet veel gevonden.. Wel de ati videokaart.. die ga ik zo proberen.. maar dan blijft alles van VIA nog over... schiet lekker op... en ik kan ook geen drivers vinden voor het modem.. ik krijg met everest ook niet echt info over het modem...
alleen: analoog 56kbps v.92
Maar dat kan volgens mij een heleboel zijn...
hellup!

Dan moet je wel de naam van die modem geven.

Daanm,

k weet niet of je er al uit bent, maar in mijn handtekening staat ook nog een linkje naar een site.

Suc6

ik kon de naam van het modem juist niet traceren.. maar ik ben er inmiddels uit.. de verkoper van de laptop (firma Sky) heeft inmiddels de drivers voor de genoemde laptop terug op de site gezet.. dus het leed is verholpen..
thanks voor het meedenken!

Graag gedaan, veel succes verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan